Erg jammer…🥲
Hoe vernagel je een horloge
Ik vind 'm wel tof, zeker als dit 't resultaat is van jaren doen waarvoor 't bedoelt is… Dragen
Wel mee eens hoor. Beter dan gasten die hun duikhorloge al afdoen bij het afwassen of ophangen van de was.
Dit is het doel voor mijn Seiko SPB, maar zo’n Tudor… ik weet het niet haha
Tja draag mijn 58 nu al zo’n anderhalf jaar ook op vakantie en naar het strand hou ik deze om . En ja als he goed kijkt zit er hier en daar wel een krasje of putje .
Maar om deze nou zo te mishandelen vind ik zonde .
Het lijkt erop dat deze expres door het zand is gehaald om zoveel mogelijk schade te krijgen .
Belachelijk als je er mee zo omgaat…
Is ook niet tof. Maar zoals je wel vaker ziet bij influencers en YouTube-sterretjes, het stijgt ze naar de bol.
Hier een putje op de bezel , verleden jaar ontstaan op een kiezelstrand in Italië.
Alleen zichtbaar bij vergroting en dat vindt ik ook echt niet erg . Is een herinnering aan een fantastische vakantie met kids en kleinzoon .
Dit snap ik helemaal. Valt onder normaal gebruik. Die andere is mishandeld tot op het bot.
De bezel kan je ook makkelijk laten vervangen bij een service. Kost niet eens zo veel. Die ander moet je in zijn geheel vervangen
Klopt , over een paar jaar weer helemaal netjes laten maken .inlay vervangen was iets van €60,-
Overduidelijk schuurpapier.
Dat valt idd reuze mee. Ook wel het voordeel van aluminum natuurlijk.
Keramisch valt ook nog mee. 300 euro voor een inlay bij Rolex.
Alleen beschadig je die niet zomaar toch? Krassen zijn sowieso uitgesloten. In het slechtste geval stoot je hem aan diggelen.
Valt tegen. Ook keramisch materiaal krast. Wat je meer ziet aan schade is dat er minuscule stukjes gechipt zijn.
Er is helaas genoeg materiaal wat je in het dagelijks leven tegenkomt wat het kan bekrassen. Kans is natuurlijk wel veel kleiner dan bij alu.
Met name bij de rand zie je het.
Helaas niet de mijne.
Aha dat wist ik niet. Ik dacht echt dat het nagenoeg onverslijtbaar was. Weer wat geleerd.
Ik had deze jongens dus ook laatst gepast, toen ik de 925 paste. Stuk mooier in het echt en ben erg onder de indruk van wat ze leveren voor die prijs!
Vandaag - zoals bijna elke dag - weer de BlueBay58
Ik blijf erover verbaasd dat na jaren horloge-hobby/verslaving en 100+ horloges er nu met deze een soort rust is. Stijl/uitstraling, formaat/draagcomfort, prijs/kwaliteit: allemaal perfect.
Nee hoor. Is prima schoon te maken. Met tandpasta bijvoorbeeld.