Heb de namaak bullonge versie daar van besteld. Hoop dat die net zo makkelijk werkt dan
Heb ik destijds ook overwogen, maar aangezien ik nog vele jaren hoop mee te kunnen, toch maar voor de duurzame versie gegaan.
Ik heb hem in het 4e gaatje en dan zit hij net in de 2e keeper. Hij had voor mij niet nóg kleiner moeten zijn.
Zeker zo in het blauw ziet hij er wel tof uit. Past wel bij de sportieve blauwe plaat.
Maar ik laat hem aan me voorbij gaan want ik heb al 3 van de 5 horloges in m’n collectie op rubber.
Wat vind ik er beter aan? Ik vind het niet perse een betere band, maar wel erg fijn voor de afwisseling. De stalen band is erg goed, al was het wel even puzzelen voordat ik de juiste maat had.
Deze kleur blauw past perfect bij de rest van het horloge en rubber geeft hem een totaal andere uitstraling. Fris-zomers ofzo. Ook zit hij erg comfortabel.
Ah, belangrijke info! Hoe groot is jouw pols?
Dagje Westfield Mall. De dames lekker shoppen en ik relaxen op een fijne zetel in de shop genietend van dit
moois
Zo herkenbaar , de dames shoppen en ik in een stoel op HF klooien en naar mijn horloge staren . Helemaal goed als ik er dan ook nog een lekkere espresso bij krijg .
Idd
Ongeveer 16.5 cm
Even een meeting cancellen!
Ik zit ook al alles te blokken in m’n agenda voor vanmiddag.
Congrats! De mooiste