Gisteren eindelijk wat nieuwe Tudor modellen kunnen zien en passen. Was alleen allemaal wel verkocht op de BB ceramic na.
Hoopte een witte chronograph tegen te komen maar was ook een wachtlijst voor.
Wel passen en niet kunnen kopen,nou daar wordt je vrolijk van
Die ceramische doet mij helemaal niets…
Wel iets besteld ?
Sinds wanner moet men bijbetalen? Ik had m destijds voor minder dan 100,- in huis. Hoezo dik 60,- bijbetalen?
Onmiddellijk bericht van dhl voor douanekosten en verwerking. Ik had ook altijd gelezen dat dit allemaal zonder was, maar goed, het was dus met.
DHL zit er bovenop
Mooie is, die ceramic mocht ik meteen meenemen. Maar ik mocht opeens niks bestellen… Ze weigerde Nederlandse klanten en moesten me doorverwijzen naar een dealer bij mij in de buurt.
Mooie manier om te zeggen dat ze niks aan me willen verkopen dus!
Ik had het zelfde, ruim 60 euro aan DHL moeten betalen. Omdat Vanguard geen verzendkosten in rekening brengt, en er dus geen verzendkosten op de bon staan, rekend DHL met een “geschat” bedrag t.h.v. de totale koopsom (100 dollar dus) waarover moet je BTW moet betalen👌. Daarbovenop 18euro servicekosten voor het voorfinancieren van de BTW😅
Stomme vraag mischien, maar wordt op bestaande modellen zpals de GMT nu ook de tekst veranderd naar master chronometer? Iemand die dat ergens gelezen heeft ofzo…
Alleen als ze die ook METAS laten certificeren lijkt me
Ik had begrepen dat heel het bedrijf Tudor is overgestapt dus dat lijkt me dan een logische vervolgstap…