True, maar die ervaar ik zelf allen minder storend
Grappig, ik vind het één van de functies die het meeste toevoegt.
zelf heb ik geen GMT maar ik heb er wel recent 1 kunnen passen. Wat mij direct behoorlijk stoorde was de hoogte: >14mm. De proporties voelde niet goed. Misschien dat dit voor andere geen probleem (heb zelf een kleine pols diameter) is maar dit was voor mij zeker de reden om hem niet aan te schaffen
Goede avond, na het vele lezen en spieken stel ik me even voor. Ben nieuw op het forum en onlangs door een maat van me, een beetje de horloge prikkels gekregen en een mooie tudor gekocht.
Zeker een mooie Tudor! Je ziet ze niet vaak voorbij komen helaas
Sooowwwww lekker heurrrrr goeie binnenkomer dit!
Voor mijn lieve medeflipperaars check mijn ruil voorstel. Mocht iemand zijn zwarten BB58 willen ruilen voor mijn blauwe. Bel mij op 0900-flipyourwatch
Toch weer terug naar de zwarte?
Ja voor nu wel, volgende week denk ik weer terug
Zit zelf in tweestrijd tussen de blauwe en de zwarte dus als je u keuze wil toelichten om toch voor de zwarte wil gaan
Ik denk dat notoire flipperaars niet de meest geschikte forumleden zijn om advies aan te vragen.
Dus ik heb het volgende voor je bedacht om een gefundeerde keuze te maken:
As je moét kiezen ga je dan voor
Barbabenno of voor Barbabob?
Nee dan beïnvloed ik de rest die wellicht nu wel wil ruilen
Eerlijk antwoord? Deze spontane actie komt mede voort uit de foto van @pasd. Ik zag hem en dacht ja dat is toch mooi man. Aan mij heb je echt niet zo veel
Misschien tossen kop of munt?
Snap het wel. De black is ook gewoon mooier dan de blue.
Tof ding!
Te risky
Lelijk ding die van Pasd… nog belang bij een blauwe
Nee joh, blauw is mooier dan zwart.