Tudor Only deel III

:dark_sunglasses:

22 likes

25 likes

Mooie set…mooi zo naast elkaar op de foto. :ok_hand:

@Kaan gaaf man…van harte! :muscle:

1 like

13 likes

Dank je wel gozer! :slightly_smiling_face:

1 like

Red Date Day Today… :slightly_smiling_face:

17 likes

De BB36 is een enorme keeper die niet vaak te koop komt blijkbaar. Ik heb er ook lang over gedaan er eentje te vinden. Maar er komt er vast wel weer een x één voorbij in t donkerblauw.

Die van mij blijft ook :wink:

9 likes

Ja I know, er stond een hele mooie op marktplaats (van betrouwbaar iemand) voor een hele nette prijs. Spijt dat ik de trekker niet over heb gehaald…

1 like

Nou, dan weet je nu tenminste dat je hem écht wilt :slightly_smiling_face:

Overigens heeft deze Duitse juwelier met grote regelmaat BB36’s. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar hij is, nooit wat gekocht maar tegengekomen in mijn zoektocht naar de BB36.

Je kan hem wel hebben hoor. Ziet er super uit. 2mm groter en ik had hem afgeraden haha

Sorry maar ik denk dat de Pelagos wel te groot is voor 'm, als een BB58 nét kan.

Haha dan denk ik dat ik dat klokje heb gekocht. Black dial op stalen band uit 2018.
Ik heb geboft denk ik. De week nadat ik m’n bb41 verkocht had al een bb36 kunnen vinden :wink:

2 likes

27 likes

Prachtig! :ok_hand:

1 like

Zojuist heb ik een BB58 afgezegd bij Gassan. Met dank aan mijn broer via horlogeforum kunnen aanschaffen onlangs. Hopelijk heeft één van jullie een plekje op de wachtlijst? Wellicht krijg je vandaag dan een email.

1 like

Crosspost

20 likes

Schitterend plaatje :ok_hand: Nieuwe desktop afbeelding, anyone?

1 like

Mooie foto!

1 like

Thanks! Hij kan ook wel lekker poseren :wink:

1 like

Haha, “Ja deze kant op kijken alsjeblieft… even lachen”

1 like