Tudor Only deel III

Beetje druk he zo tegen het eind van de maand… Maar dank voor reminder, ik ben graag van de partij. Moet me eerst weer ff inlezen na wat zondagochtendstrips te hebben gemist…

PS in dit Tudor draadje zitten natuurlijk wel alleen maar cheapass figuren… vraag maar aan de types in het groene gedeelte :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Altijd maar dat zwart en staal

11 likes

Mooiste horloge volgens mijn dochter. Eindelijk een die ik aan haar kan overdragen.

20 likes

De pelagos weer eens van stal gehaald.

22 likes

17 likes

Een leuk stuk leesvoer over Tudor:

9 likes

Inderdaad een interessant stuk.
Bedankt daarvoor! :+1:

1 like

Na het verlossende belletje van de AD eerder deze week mag ik me sinds vandaag ook trotse eigenaar noemen van een BB58! Als een kind zo blij met mijn nieuwe aanwinst :slight_smile:

30 likes

Prachtig, gefeliciteerd! Heb je lang moeten wachten? Had de mijne eigenlijk gelijk en er zijn regelmatig hier en daar exemplaren op voorraad te vinden. Anyway, geniet ervan!

1 like

Thanks! Ik heb ongeveer 2,5 maand moeten wachten. Had rekening gehouden met een half jaartje dus valt me nog alles mee.

2 likes

Thanks voor de link ga ik lezen straks :+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!! :+1:

1 like

Fijn weekend!

45 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

42 likes

26 likes

Blijft mooi dit :heart_eyes:

22 likes

Werd eens tijd de Pelagos open te schroeven, kan zeggen het is een erg mooi uurwerk. Heeft wel een beetje karakter, stevige platines en solide gebouwd. Heeft wel wat weg van een 2892.

25 likes

Goedemorgen. Fijn zonnetje vandaag

17 likes

Hele mooie sunburst :star_struck:

Verdorie die plaat doet auw aan de ogen!

Op een eigenaardig positieve manier :smile: