Je nieuwe aanwinst is je van harte gegund.
Een zelfgemaakte foto achter het stuur met 100 kmh is gewoon niet okay. Punt uit.
Je nieuwe aanwinst is je van harte gegund.
Een zelfgemaakte foto achter het stuur met 100 kmh is gewoon niet okay. Punt uit.
Het Corona virus heeft mij zoveel geleerd over de mensen om mij heen, iedereen had altijd 't hoogste woord totdat ze zelf zich aan de regels van bijvoorbeeld quarantaine moesten houden… Zelfde geld zo jouw gedrag in 't verkeer… Ik snap 't ergens wel ben ook niet boos en probeer je niet te veroordelen, het is alleen zo tekenend voor de mens (mensen) de regels gelden voor iedereen behalve voor mezelf, gefeliciteerd btw met je horloge mooi merk
Het gaat goed, tot dat het fout gaat.
Zijn ze in de aanbieding ?
Jazeker, ik mocht hem kopen zonder opslag
Goeie shots. Niet met de telefoon denk ik?
Ja met mijn mobiel van 3 jaar oud
Mooi man. Wist niet dat dit kon zonder foto apparatuur. Speciale software?
Nee ook niet echt, wel een app om je foto’s op het juiste formaat te krijgen en iets uit te vergroten maar meer ook niet.
Heb een Sony Xperia telefoon van zeker wel 3 jaar oud.
Maar ik maak zeker wel 10 foto’s om dan net de juiste eruit te pikken. Vaak zijn ze net niet helemaal scherp.
Wat een topper!!
Samen met die van @Spoon1 een plek in de top 5 van neovintage Tudors hier op het forum.
In mijn horlogedoos?
Dat geeft hoop dat het mogelijk is met mijn iPhone zonder apparatuur en software aan te schaffen. Ik ga eens wat oefenen.