Tudor Only deel III

Een Chevron bandje van C&B :wink:

Heb jij dit in plastic gewikkeld of de dealer ? Naar mijn weten wordt een Tudor nooit zo “in de stickers” afgeleverd.

1 like

Hij kwam uit de doos waarmee Tudor ze verstuurd. Alle andere stickers zitten er ook nog op. Je hebt kans dat de dunnere/nette stickers hier nog onder zitten.

Dit is onderkant

Zo te zien zit er inderdaad nog iets onder deze lompe sticker. Kan nu niet kijken, heb hem hier niet.

Aangezien ik nog niet 100% zeker weet of ik hem wil houden, gevraagd of alles erop mocht blijven.

2 likes

Echt wel mooi dat blauw :large_blue_circle:

9 likes

Vanaf vandaag in het blauwe gedeelte, jongens. Get it while it’s hot.

Te koop, maar zeker te ruil tegen een vette Tudor Prince indien ik de juiste tegenkom. Thx alvast aan de mede Tudormigo’s hier voor de tips en voorstellen die ik al kreeg :sunglasses:.

Voor degene die me de gouden tip of ruil bezorgt, voorzie ik een setje lekkere Belgische biertjes.

De checklist:

• Two tone
  • Fluted bezel
  • Jubilee (origineel)
  • Liever geen witte plaat. Goud, linen, blauw, champagne, allemaal fine.

Een mooie stalen met wit gouden fluted kan ook kans maken

Voor wie eentje vindt uit mijn geboortejaar (1985, gewis) -> twee setjes Belgische biertjes.

5 likes

Zit eens naar die groene BB te kijken maar die is er gewoon niet meer onder de 5k, bizar!
Rolex gekte!

Zit ik ook al even naar te kijken maar die verzendkosten :confused:

1 like

Vergeet de invoerrechten niet :worried:

Op een bandje van 30 euro? :flushed:

Yup, €17 voor 3 bandjes :rage:

Next level dit

Sorry om het te zeggen, maar die band op de blauwe BB58 is wel echt een missertje hoor. Man.

1 like

Op die NA van @pw1979 bedoel je? Daar zijn we het dan niet over eens. Dat blauwe bandje met wit stiksel is heerlijk zacht en comfortabel. En oogt ook lekker fris. Zoveel mis is er dus niet aan imho.

Ja, die kan mij niet bekoren nee.
Maar gelukkig ieder zijn smaak.

Sommigen haten die nato van mij ook :joy::joy:

Misschien dat iemand het weet hier, ik zou graag willen weten op welke kast de 94614 serie is gebaseerd van Rolex.

Ik dacht zelf dat de 1601 er erg op lijkt qua kast.

10 likes

Ik ben aan het rond kijken voor een Tudor prince date day.
Nu kom ik er aardig wat tegen met een diameter van 36 mm en dan vraag ik me af is dit niet wat klein voor mijn 19 cm pols.

Ik kan er natuurlijk een gaan passen, maar ik vroeg me af misschien is hier iemand in dit topic die er iets over kan zeggen?

Alles valt of staat met of je brede pols hebt opzich zegt een omtrek niet veel als je een dikke pols hebt. Wat is nu de kleinste diameter kast die je hebt? Want voor 36mm dragen ze niet super klein ofzo maar gewoon normaal.

Zit maar een ding op… gewoon passen en kijken wat je ervan vindt.

Ik denk dat het inderdaad passen wordt… Wat ik nu heb zit allemaal rond de 40 mm.

Ja denk dat passen idd dan enige optie is en anders kijk naar een prince Jumbo iets prijziger door de meer gewilde afmeting van 38mm

Nou, iemand anders mag de stickers gaan verwijderen :stuck_out_tongue: Ik verkoop hem. Krijg nu net een mailtje dat de klok die ik wil waarvoor ik op de wachtlijst stond, binnen is.

1 like