Tudor Only deel III

Weeeeeeekend

14 likes

Bark and Jack heeft op YouTube een video staan waarbij hij de blauwe combineert met een x aantal banden. Staat best aardig, ook al wint staal het (sowieso wat mij betreft.)

De zwarte is echter de bandenkoning.

2 likes

Hij heeft ook een leuk filmpje waarin hij de blauwe Pelagos vergelijkt met de 39 mm blauwe Black Bay! Is ook een aanrader :smiley:

Nog even een plaatje…

En voor de liefhebbers heb ik een blauwe 39 mm in de sale :partying_face: #spankingnieuw Moet alleen nog even foto’s maken :sunglasses:

16 likes

Er ligt volgens mij een blauwe 58 in Utrecht bij SC.

1 like

Met blauwe lederen band.

Net gebeld door S&C dat er een BB58 Bleu binnen is gekomen. Maar omdat er wat NA’s tussen zijn gekomen heb ik gevraagd of ze me rond maart nog een keer kunnen terugbellen. Want uiteindelijk wil ik hem echt nog wel in de collectie hebben!

2 likes

voorlopig nog even deze.
In afwachting van de nieuwe bandjes

9 likes

Ben benieuwd :arrow_down:

3 likes

En wat zeiden zij? Geen probleem?

Toch een goeie zaak dat liefhebbers dit horloge gewoon kunnen kopen :clap:t2: Goeie zaak!

1 like

9 likes

Ik zot voor de kerst te denken om onderstaande groene Molequin voor op mijn Black Bay 36 met zwarte plaat aan te schaffen: wat denken jullie van de combi?

11 likes

Yep, heel mooi :+1:

Ja idd, was geen probleem. Dus rond maart poging twee.

1 like

Prachtig bandje :ok_hand:. En zal imho helaas misstaan op bijna elke Black Bay: het gat van tussen de lugholes is simpelweg te groot bij deze modellen… De BB kast is hoog en de afstand tot de boorgaten groot waardoor je bij gewone bandjes ‘door het horloge heen of langs de kast kijkt’. Ik ben iig geen fan van bandjes met gewone bandaanzet op de BB.

1 like

Heel mooie band. Denk dat die super staat op de Bay

Het gaat hier om een Black Bay 36 he.
Maar ik snap je punt wel, zit zeker wat in. Onder even een foto van mijn horloge op een suede band.

Misschien eens een dunne leren nato proberen?

6 likes

Ga voor een MN strap. Dan loopt de band door, heb je geen ‘kijkgat’ en bovendien enorm veel draagcomfort. Succes met je keuze!

Dan krijg je zoiets. Ik heb een goedkope van CNS besteld om te proberen voor ik voor zo’n hele dure ga. Ik heb m er nog niet opgehad, maar het staat wel goed denk ik!

7 likes

15 likes