Tudor Only deel III

Sjieke bandjes. Zien er goed uit! :+1:t2:

1 like

Toch blijft staal mijn favoriet

13 likes

Mee eens! Echter, beetje afwisseling kan geen kwaad.

Me horlogie.

13 likes

Erg fraai!!
Vooral de bovenste staat 'm goed :ok_hand::ok_hand:

Die nubuck is de mooiste inderdaad! Tnx!

Heel erg mooi, alleen dat gat tussen de band en de kast lijkt erg groot? Voelt dat ook zo als je ‘m om hebt?

Zit zelf naar dezelfde bandjes te kijken voor hetzelfde horloge, alleen dan de caramel variant.

Het is een opmerking die veel voorbij komt. Het klopt dat een lederen bandje nooit goed zal aansluiten bij deze horloge en er een “gat” is. Ik heb hier totaal geen last van en vind het prima zo, het is een persoonlijke mening, subjectief…

1 like

Oke duidelijk! Ben benieuwd naar je daglicht foto’s. Thanks iig

1 like

Dit is de vintage Italian distressed warm grey.

9 likes

13 likes

19 likes

13 likes

Goedemorgen!

13 likes

Chique hoor :ok_hand:

Als je er eens genoeg van krijgt :innocent:

1 like

Niet snel :wink: hooguit een keer een datejust die hem zou kunnen vervangen, maar dat laat zich nog even wachten :yum:

1 like

18 likes

Echt al veel tijd ‘verloren’ door te blijven gapen naar deze. Daily trouwens, omdat het kan.

17 likes

JAhooor ineens dat sappige topic weg over een Tudor BB full set waarbij de kaarten bij Gassen zouden zijn achtergebleven… welke wel eens te koop was aangeboden als full set hier op HF…

Iemand die weet hoe het topic afliep?? … Mijn popcorn is nog niet op :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja raar… ik was nog zo benieuwd wat er achter de regel “discount” zou staan op die factuur…

1 like