Tudor Only deel III

Dat was vlug @TheWornWatch

Klopt.

Merk gewoon dat het niet voor mij is. Dus nu mag hij cheap door naar iemand die hem wilt proberen.

1 like

De bandenslet heeft een nieuw liefje voor de zaterdagavond. Ze mag vanavond uiteraard blijven, maar of het een blijvertje wordt is nog niet zeker.

10 likes

Hoort wel een beetje bij een tudor (eigenlijk sub) met snowflake. :slight_smile:

1 like

11 likes

Ik ben Frank.
Ben 59 jaar oud en verliefd op de Tudor GranTour.
Het kan me niet schelen dat ze niets zegt.
Ik breng de tijd die ze me geeft met haar door.
Geniet van haar welvingen en ronde vormen.
Ze is niet alleen mooi.
Ze is ook sterk en betrouwbaar.

(Crossposting want de liefde moet gedeeld worden :joy:)

21 likes

10 likes

48 likes

potjandorie wat mooi!

1 like

Wat een spectaculair mooi model.

1 like

De Blacks en Blues vliegen je om de oren in het blauwe gedeelte. Teveel gehypet en minder mooi als gedacht? Wilde zelf nog een BB39 maar ga nu toch twijfelen :robot:

1 like

niet twijfelen gewoon doen. zijn mooie horloges van super kwaliteit.

2 likes

inderdaad koop er 2, 1 van @TheWornWatch voor linkerpols en de mijne voor de rechterpols. :smiley:

Je moet het alleen kopen als je het zelf ook echt wilt. Ik heb er twee maanden geleden een gehaald (mede gezien de lovende reviews etc.) en toen ik het horloge in het echt zag en omdeed kreeg ik ook echt een wow gevoel. Maar na 2 maandjes is de koek op en vind ik er eigenlijk niet zoveel meer aan en heb ik m maar in het blauwe gedeelte gezet. Het is een horloge dat erg goed in elkaar zit en er gewoon mooi uitziet maar de charme ontbreekt bij mij.

boh die is echt mooi

1 like

Super mooi :star_struck:

1 like

Zeker, maar dat is geen antwoord op de vraag :wink:

Kan je dat toelichten? Wat ontbreekt er dan? Want dat lijkt mij nu net de reden dat er zo veel te koop staan.

Morgen zal DHL langskomen met m’n NA BlackBay Steel!!

Lekker toollig!!

23 likes

Veel plezier alvast, deze heb ik niet vaak gezien maar heel gaaf

1 like

Geen idee. Dat is een gevoel. Smaak is niet altijd te rationaliseren.

1 like