Ja daar kan geen bandje tegenop maar qua comfort draagt het wel heel top hoor.
De hype met de GMT is ook wel over blijkbaar… zag 'm laatst ook al bij Gassan in de vitrine liggen.
Zowel de bb58 (ook op staal) als de gmt zijn nu redelijk makkelijk te vinden volgens mij.
Laatste keer bij de AD kon ik alledrie de versies van de gmt (leer, staal en nato) en de bb58 (blauw) uit voorraad mee kunnen nemen.
…en anders wel hier in het blauwe gedeelte
Bij Pange staan ze iets onder list te koop. Das een betrouwbare “grijze” HF verkoper (normaal GS). Dus dat zegt ook wel wat. Die voert tenmjnste normale prijzen, goed bezig @vierport
Gelukkig krijgen ze in het blauw ook door dat de uitlevering bij de ad tegenwoordig ook goed is. De prijzen in blauw waren bijna net zo hoog als nieuw terwijl ze ook bij de ad liggen.
Ik wacht nog even tot ze naar 2.5k zakken
Tudor Black Bay op een Crafter Blue band gezet. Wel lekkere combinatie voor de zomer. Voor nu even leuk maar volgende week weer op staal
Mooie uitvoering Hoe bevalt deze kleur bezel ?
Ik moet er, onverwacht, meer aan wennen dan ik verwacht had…
Mooi toolish… Supernauwkeurig… Nog even op de vonk wachten!!!
Waar ligt het aan…?
Ben ik iets duikermoe, is ie te gewoon, te perfect?

De wijzers, snowflake… Die blijf ik súper vinden

Het is wel een beetje een mix tussen tool en diver ja!
Ja dat is ook de vraag die ik heb bij dit model, misschien hoort op een duiker wel een zwart, blauw of rode kleur en niet de stalen kleur
Och ik laat het even bezinken.
Een van horloges die ik had “moeten” bewaren was deze Kemmner. Beetje zelfde uitstraling, robuust.
Allemaal luxe gelukkig!!