Tudor Only deel III

22 likes

Gassan nu ook.

1 like

Mooie combi dit!

1 like

Thanks, ja zat eerst nog te twijfelen over de kleur bij het bestellen. Maar nu die erop zit staat 't wel tof :grin:

14 likes

Jawel, leuk om af te wisselen met staal!

1 like

Ja ja ja ja… ja en nee; ik ben nog niet helemaal overtuigd. Moet wellicht nog even groeien in een aantal foto’s :sweat_smile: Maar belangrijker dat je hem zelf meteen :sunglasses: vindt :smiley:

Ik hou hem in de gaten :face_with_monocle:

1 like

Leuk om hier ook mee te kijken! Ik post er ook eentje die ik nu om heb:

18 likes

Blijft een prachtig horloge! Ik vind alleen wel raar dat de kroon een stukje van de kast verwijderd is :grin:

1 like

Ja dat is gek, maar op zich niet storend vind ik. Hebben al die Black Bays meen ik.

Net binnen Pelagos LHD.
Meteen om mijn rechter pols gedaan ( ik ben links ).
Helemaal blij mee :heart_eyes:
Jaap @SuperC weer bedankt voor je geweldige service :+1::+1::+1:

25 likes

Blijft een heerlijk horloge. Vandaag in de bossen.

22 likes

Nog altijd 1 van mijn favorieten - iedere keer als ik ‘m weer eens om doe ben ik weer even betoverd door die Harrods-groene lunette… nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop!

23 likes

Op sommige foto’s valt het bij de BB36 erg op. Om de pols totaal niet, maakt het horloge ook nét iets moderner voor mij wat ik wel tof vind, hij heeft al genoeg ques naar het Tudor verleden.

1 like

Ik overweeg mijn BB58 in het blauw weg te doen. In perfecte staat maar door het vele thuiswerken krijgt die te weinig polstijd. Mocht iemand interesse hebben bericht mij dan even.

Hoop zo dat de BB58 er ooit in het rood zwart ook komt…

3 likes

Tijden zullen vast wel weer eens veranderen toch? Lekker houden dus! :wink:

Ik mis de kleuren van mijn oude 41 MM Black Bay :frowning:

Ah dan snap ik hem. :slight_smile:

1 like

Heel mooi deze!

5 likes

Geinig, dit zijn precies de eigenaardigheden die voor mij het horloge nog interessanter/mooier maken.

Hij gaat er zeker komen in het zwart, maar ik ben nog steeds met mezelf in debat:

Een tweedehands met ETA uurwerk met NATO erbij (in gedragen staat), bijvoorbeeld die op het moment in het blauw staat.
of
Een nieuwe met een Sellita uurwerk, zonder NATO (en natuurlijk brandschoon/geen krassen).

1 like