Aan mercedes a250e
Vraagje
De tudor Gmt heeft toch een geanodiseerd aluminium lunette inlay, zoals eigelijk alle oude rolexen ook hebben,? Zo ja word de tudor Gmt na een aantal jaar ook faded zoals vintage rolexen,?
Haha niceee
Dat klopt helemaal. Zal inderdaad gaan verkleuren en verouderen.
Geldt ook voor de bb(58) serie. Wie heeft hier ook alweer de blauwe variant met een faded bezel door het zwemmen in zee/chloorwater + de zon?
Enige BB58 Blue op de aardkloot die meer waard is geworden. Heerlijk!
Is dit natuurlijk proces of versneld,?
Hangt er vanaf hoe je het ziet. Is wel via chloor en zout water, maar niet expres via het behandelen van de bezel.
Door ermee te zwemmen in zulk water versnel je het proces natuurlijk wel flink. Hoe minder je het horloge bloot stelt aan uv, en stoffen waar de verf gevoelig voor is, hoe langzamer en subtieler het gaat.
Het is geen patina maar de bezel van mijn BB36 is ook al aardig wat “wear” aan het verzamelen. Ik baby hem ook niet moet ik zeggen, maar ben benieuwd hoe ie er over 5 jaar uit zal zien
Heel mooi Tudor Sub
Pff die is inderdaad onmogelijk ‘schoon’ te houden, maar ik vind het ook wel een horloge dat er een beetje geleefd uit mag zien!
Het is voor mij echt een keeper geworden over de tijd, dus helemaal niet erg!
Man wat is een NF gaaf.
Deze is echt heel cool
Dankjewel Peter.
Dat ding blijft verbazen.
Vind deze foto’s ook wel heel mooi gelukt hoor, beetje toeval met goed licht gehad