Tudor Only deel V

Gave duo’s :heart_eyes: mooi te zien, idd. bekruipt hier ook een beetje jaloezie :wink:

1 like

Ik heb zo het vermoeden dat dat vrij lang zal gaan duren. Hij is op 1 dec gebracht en tot nu toe is er nog niets bekend. Ook niet of het een garantie zaak is. Lijkt me heel bijzonder als het dat niet zal zijn gezien de leeftijd van het horloge en dat er heel voorzichtig mee omgegaan is. Maar samen met @Otis ben ik benieuwd.

1 like

Ik ook ,vandaar mijn vraag!Hoe oud/jong is het horloge?

Deze Aeronaut gmt vind ik heerlijk dragen, vooral omdat het met zijn 11 mm lekker laag ligt en onder ieder overhemd past.

Ben trouwens de laatste tijd deze oudere modellen steeds meer gaan waarderen. Vooral degene die ik nu heb is van 2020 en gekocht als NOS.

11 likes

Supergave uitvoering en eens een Tudor die je bijna niet tegenkomt, complimenten :ok_hand:t2::star_struck:

4 likes

De lume in de bezel op 9 uur had geen zin meer om te blijven hangen.

8 likes

Ja daar ga ik wel vanuit.

Misschien wel mijn favoriet! Mis hem iig behoorlijk.

1 like

Precies, je hebt geen Invicta gekocht hé

2 likes

ik kan uit ervaring zeggen dat dat niet vanzelfsprekend is.
Ik had er een met hetzelfde euvel (wat veel voor komt bij de ETA) en degene die hem van mij over heeft genomen kreeg een wissel bezel die ze toevallig bij de importeur nog hadden liggen maar ik had niet het idee dat dit vanzelfsprekend was…

1 like

Lekkerrrrr :grinning:

1 like

Nog méér…

13 likes

10 likes

Had echt gehoopt dat dit gefixed was bij de nieuwe pelagos. Ik heb het gehad bij de two liner zoals hier bekend en dat was geen garantie.

Nu bij die van jou en zelfs bij een fxd was de pip er al uit gevallen

Jammer zou me laten twijfelen om een nieuw model Pelagos een keer te kopen.

2 likes

1 like

Ja…… ik moet helaas bekennen dat gezien het bewijs ik ook niet zoveel vertrouwen heb dat het niet nog een keer gebeurd. Die lumepip van de fxd was voor mij ook een teleurstelling.

14 likes

Goodmorning :brown_heart:

27 likes

Stil en donker op straat .

14 likes

19 likes

Back in the Tudor game

29 likes