Tudor Only deel V

Een Ranger misschien :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Helaas zijn die net iets te groot/dik voor mijn pols :no_mouth:

Welnee dat zit tussen je oren :weary:

1 like

Hahaha , nee het ligt meer aan mijn pols :stuck_out_tongue_winking_eye: maar vind het dus niet mooi staan als de lugs buiten mijn pols steken :wink:

1 like

15 likes

14 likes

13 likes

14 likes

Ik vond in deze YT video een mooie pauze voor dit (onbewerkte) screenshot:

16 likes

Blijft een mooi horloge. Ik zou ooit wel weer een Tudor Black Bay erbij willen. Neig dan nu het meest naar de BB58 black of toch weer een Tudor Black Bay GMT…

2 likes

Ik heb de 41mm

De BB58 valt net iets te klein voor mij

Is ook heel tof maar heb de GMT Pepsi :man_shrugging:

12 likes

Ja mooie horloges. Ik heb ook de zwarte black bay gehad en de GMT en de BB58 blue en de Pelagos. Kan ze allemaal hebben met mij pols. Gaat nog een lastige keuze worden welke A Tudor tzt…

2 likes

De Lefty vind ik gaaf :ok_hand:

Ik had de two liner. Mocht er ooit weer een Pelagos in komen dan wordt het de blauwe. De lefty voel ik niet zo…

Deze krijgt best veel polstijd ten opzichte van alle andere horloges :man_shrugging:

Die chamfered edges bij de lugs van Tudor zijn wel echt schitterend. :heart_eyes:

Ja ik vind zo’n gilt Tudor dial wel echt mooi ook. Achteraf vond ik mijn BB58 blue te klinisch en te kil. Denk dat ik nu voor een BB58 black zou gaan. Of Harrods een berichtje sturen voor de Harrods editie.

2 likes

Die wilde ik ook graag maar na het omgeslingerd te hebben wilde ik het het eigenlijk niet meer

De Lefty vond ik wel gaaf staan

10 likes

Ja ik snap wat je bedoelt. De ene keer is het blauw prachtig de andere keer te paars. Op bovenstaande foto inderdaad instant afknapper.

1 like

Dat dus, zeker nu met de Sky is er geen blauw meer wat me echt kan bekoren

1 like

Ook deze niet?:heart_eyes:

5 likes