Tudor Only deel V

Ik moet gaan sparen voor een nieuwe Tudor denk ik. Die Black Bay GMT S&G / Rootbeer is zo mooi :drooling_face:. Vooral op een nato is het een mooie combi. Ik wil hem!

https://youtube.com/shorts/dnwgqwWeMFw?feature=share

16 likes

Had ik ook met deze. Prachtig horloge hoor maar … ik weet het niet 🤷

Eigenlijk een beetje haat - liefde verhouding met Tudor.

:smirk:

16 likes

Ik vind hem erg mooi, al helemaal zo op jouw foto. Alleen het materiaal zilver spreek me totaal niet aan. Dat doet me altijd een beetje aan goedkope sieraden denken. :grimacing:

Ik hoop nog steeds op een BB58 burgundy bezel, maar wel met zwarte dial. :ok_hand: Wie weet dit jaar nog. :laughing:

4 likes

Ja die is geweldig :ok_hand:

2 likes

De leren band op de BB58 kast is voor mij een nogo. Eerder heb ik duikers op leer gehad die het goed stond, maar de 58 werkt het op een of andere manier niet.

Dan zou je dus de zilverling op een rubbere Vanguard strap moeten gaan gooien en dan pis je nóg verder naast de pot.

2 likes

Vind ‘m wel fris in het zilver en taupe kleur. Geen haast. De bb58 in blauw en zwart is ook geen blijver gebleken.

Mijn beste,

Is inderdaad een schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

De kast/plaat/bezel zijn geweldig. Alleen die band…

1 like

Altijd nog beter dan de nato … da’s helemaal geen gezicht. Maar ja smaken verschillen.

Laat de zon maar komen :sunglasses:

17 likes

16 likes

Tja wat @Tijner ook al zegt ,denk dat deze Vanguard hem top zou staan .

13 likes

15 likes

Kan je vertellen dat ik deze band op mijn zilverling had gezet,en ik vond dat het voor geen meter stond.
Grijs is zoveel anders dan de taupe kleur van de zilverling!

2 likes

Oké, zo zie je maar dat je het altijd in t eggie moet zien . Het leek mij best mooi , maar niet dus .

1 like

GMT is prachtig op leer.

3 likes

De BB36 op een zwarte Vanguard gezet.

Gezien mijn dunne polsen erg content dat ik de normale band van Vanguard pas.

9 likes

Couldn’t agree more!

Ik kijk uit naar de eerste S&G GMT op dit forum. Tot dat moment kunnen jullie deze bewonderen :wink:

Staat ook prachtig op nato, maar ik hou meer van metaal tov (kunst)stof of leer…

16 likes

Blue monday

14 likes

Is idd wel heel mooi! Als ze exact dit model in BB58 proporties zouden uitbrengen bestel ik hem. :v:

Daar zou ik nog meer op zitten te wachten dan een stalen BB58 GMT.

1 like

Ik kom zelf eigenlijk van 36-39mm horloges, de draagplezier van een BB58 is heerlijk waarbij de BB41 is inderdaad fors.

Persoonlijk hou ik de laatste juist van “aanwezige” sporthorloges (I know, heel anticyclisch) waarmee dit model voor mij ook prima zou zijn. De Root-beer kleur icm S&G = :drooling_face:

2 likes