Tudor Only deel V

Hij vraagt EUR 6250, premium van 1k dus…

1 like

Zou leuk zijn en tegelijkertijd bederft het aluminium de lol echt niet: iedere keer als ik de S&G om doe, voelt het heerlijk en geeft het na een 4-5 maanden bezit nog steeds een spanned gevoel!

1 like

Valt nog mee als je het vergelijkt met de FXD prijzen.

Ben vooral benieuwd naar prijzen eerste maanden van de BB Pro. Zal makkelijk markup zijn van 70% idem als FXD

Heb een forumlid beloofd dat hij hem van mij mag overnemen voor list als ik hem niet zie zitten/ zat raak. Dan maar hopen dat hij ook een liefhebber is :joy:

1 like

Kan meevallen toch. Als hij net zo beschikbaar komt als de BB58 nu is.

Alleen maar liefhebbers hier op HF. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Bij Tudor moet je gewoon even geduld hebben met de nieuwe modellen :wink: even wachten en gewoon leverbaar . In het begin is er wat gecreëerde schaarste, gewoon om ons nog even lekker te maken.

2 likes

Weet iemand of de BB58 in Nederland gewoon bij de AD op voorraad ligt over het algemeen nu? Of is deze ook al schaars?

Ik zelf heb er al eentje, puur uit nieuwsgierigheid!

Ahh duidelijk, thanks. En welke is het geworden?

De beste keuze wil ik niet zeggen… Maar, de beste keuze!

18 likes

8 likes

Natuurlijk, heb je de keuze met staal ,altijd doen .
Banden swappen kan altijd .

Gefeliciteerd met je aanwinst @WatchManiac

15 likes

Ik kreeg ook de keuze voorgeschoteld. Twijfelen hoefde ik niet voor lang.
Dat gezegd te hebben, toen ik (ruim) een half jaar geleden een Nato band probeerde te bemachtigen voor mijn BB58, bleek dat nog verdomde lastig en helaas niet gelukt binnen de tijdframe waarin ik 'm wilde / kon halen.
Ik zal binnenkort weer kijken of ik een Nato strap, orgineel, kan bemachtigen. Leuk voor de zomer.

1 like

Ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds meer onder de indruk raak van Tudor. Ik had niet zoveel met het merk. Maar sinds ik verslingerd ben geraakt aan deze, en het merk nu wat meer aan het volgen ben…

Wat een robuustheid. Een duikerliefhebber ben ik niet, althans sommige duikers vindt ik heel erg mooi, maar het is niet zo mijn ding.

Maar als ik dan de zilveren van @HorlogeHalle zie… toch wel heel mooi! Over de Northflag, nog maar niet te spreken… :wink:

De innovatie van de Ceramic (recent even om de pols gehad), qua uitstraling erg gedurfd, maar het totaal pakketje is toch wel erg mooi.

Ik zie nog wel een keer een Tudor dresser voorbij komen in huize koetsjh, ben ik bang. :sunglasses:

23 likes

Heel tof die Chrono. Echt een knaller van een horloge. Heeft ook veel leuke details op de dial. :ok_hand:

PB maar als je wilt passen. :cowboy_hat_face:

15 likes

Elke keer dat er weer een foto van gepost word wil ik de mijne ook dragen.
Helaas nog even geduld tot het papiertje binnen is!

8 likes

Prachtig!

Wie kiep in tuts, zeggen de fransen. :wink:

Welke diameter heeft deze?

1 like

36 mm

2 likes

Merci!

Idd 36mm zoals @NeverLate al schrijft. Het is een beetje een vintage Datejust, maar dan NOS. Dat maakt het een heel mooi en elegant horloge. Nieuw geleverd in 2020 door een AD in HongKong.

3 likes

Komt misschien door de witte stiksels die het geheel wat ‘druk’ maakt :thinking:

Weliswaar een andere referentie maar misschien geeft het een nieuw inzicht: