Ik ken de betreffende persoon waarover het gaat. Is 100% te vetrouwen
Zijn ze niet allemaal tho
Ik ken de betreffende persoon waarover het gaat. Is 100% te vetrouwen
Zijn ze niet allemaal tho
nice
Pwoahh deze blijft prachtig. Hoop er ook één aan de haak slaan op termijn!
Vandaag gebeld met de lokale AD om een Tudor 1926 (36MM) in het echt te bekijken. Kreeg te horen dat zij dit model niet (meer) op voorraad hebben door de toegenomen vraag van de afgelopen weken/maanden. Iemand bekend met dit verhaal?
Mijn beste,
Half maart geïnformeerd bij zowel Gassan als Schaap & Citroen voor de Tudor 1926 (39mm) referentienr. M91550-0001.
Gassan had deze Tudor niet op voorraad en Schaap & Citroen had deze Tudor wel op voorraad (vestiging in het land).
Ik heb gevraagd of ik hem in Rotterdam kon bekijken en kenbaar gemaakt dat ik er voor 99% van overtuigd was / ben om daadwerkelijk tot aankoop over te gaan.
En zo geschiede!!
Voorts een uiterst vriendelijke ontvangst gehad bij Schaap & Citroen Rotterdam en bijna een uur over horloge gepraat en diverse horloges mogen aanschouwen.
Zo kan het dus ook.
Succes!!
Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis
Ah dat is goed nieuws!! Ook heel fijn om een goede ervaring over S&C te lezen. Nu heb ik toevallig deze vestiging vanmiddag benaderd en hadden zij aangegeven dat ik begin volgende week hetzelfde model met een andere wijzerplaat kon passen. Indien gewenst zou ik het horloge kunnen bestellen… Wordt vervolgd!
Ik ben het helemaal met je eens. Of misschien een mooie leren band en desnoods een NATO. Een moderne rubberen band vind ik niet bij de klassieke uitstraling van het horloge passen.
Zelf heb ik ooit een zwart rubberen Everest band op een Rolex Sub 14060 M gezet maar ik wist niet hoe snel ik hem er weer af moest halen. Het klopt gewoon niet. Maar dat is mijn mening
Wat een spuiter is dat hé