Hij gaat niet in de thinner en salpeterzuur hoor heren. Zou heel slecht voor mijn handen zijn:facepunch:
Dat is inderdaad wat ik bedoel. Juist top dat jij het zelf wel de moeite waard vind.
Zelf ben ik er te voorzichtig mee. Betekent niet dat ik naar dagelijks, of naar feestjes niks om doe. Altijd alsnog wat om de pols hoor
Ik koop mijn duurdere modellen horloges altijd met de gedachte in her achterhoofd dat het redelijk de waarde moet behouden. Daarom zijn mijn duurdere modellen ook enkel de BB58 black en een Rolex 16014.
Ik ben nog een jonge god, en vind het idee wel fijn als ik ze altijd makkelijk voor om en nabij aankoop, of zelfs erboven (de 16014 is al zo’n 20% gestegen sinds aankoop) kan verkopen. Aan de andere kant, ik heb ook geen enkele intentie ze te verkopen.
Maarja, alsnog probeer ik daarom onnodige schades zo veel mogelijk te vermijden
Thanks, ik doe m’n best!
Eigenlijk hetzelfde. Bij thuiswerken doe ik vaak een G-shock om. Moet ik voor werk toch het huis uit, of al moet ik naar de supermarkt, of al ga ik biertjes drinken in de stad, doe ik de BB58 om.
Ik zit zelf voor een stage in de VS, Chicago. De 16014 niet meegenomen, omdat de jubilee band en het horloge veel te herkenbaar is. Een wipje aan de clasp en het horloge schiet ook los. Chicago staat nou ook niet bekend om de lage criminaliteit. Wanneer weer terug in Nederland, zou ik de 16014 ook niet dragen naar een terras ergens in Amsterdam op het Rembrandtplein.
Noem het te voorzichtig zijn, maarja
Goede keuzes de Pro ook op staal? Vind hem echt schitterend,wil hem ook!
Daar wordt je ook beroofd zonder horloge.
4,90 voor een biertje als ik het me goed herinner?
020 is zo wie zo een dorp waar je niet gevonden wil worden
Zoals ik al aangaf zit ik hier in de VS. Een avondje stappen op River North in Chicago, 10 dollar voor een biertje, exclusief de verwachte 15 procent tip.
Dan heb je nog een Budweiser ook voor dat geld.
Maar dan zit je wel bij H00ters?
Dat is vies…
Thanks De pro ook op staal inderdaad.
Einde van de maand komen er drie vrienden van me deze kant op. Reken maar dat we even langs gaan bij Hooters. Of zoals in South Park, voor degene die het gezien hebben, Raisins.
Oh, en als je Budweiser al niet lekker vind (terecht), praktisch iedereen hier drinkt Bud Light. Dat smaakt naar niks.
Nou schijnt het dat Amerikanen niet heel breed smaakpalet hebben. Het is óf mierzoet óf het smaakt naar cinnamon.
15% verwachte tip is dit serieus?
Niet dat ik niks zou geven maar als ze het verwachten van je vind ik dat maar gortig…
Met 15 procent ben ik nog een gierige Nederlander. Als ik met Amerikaanse ergens uit eten ben, of drinken, gaat er altijd 15-25% op de bon. Ik probeer het tussen 10-15% te houden.
Personeel krijgt praktisch geen uurloon en moet dus wel rondkomen van de fooi.
Weer wat geleerd dan dan ben ik een gierige belg
Hoort in de top 10 mooiste Tudor foto’s wat mij betreft