Tudor Only deel V

Mijn beste,

Leuk!!
Weer een “getalenteerdeTudor” binnen de gelederen.
Een fraaie aanwinst hoor!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Dank je wel! Dat gaat zeker lukken!

1 like

17 likes

Dank je wel. Ja grappig toch? Ben niet echt een pettendrager, maar goodies zijn altijd welkom. Ik blijf toch een echte Hollander :wink:

1 like

Dan ben je toch echt sneu als verkoper of niet soms. Verdien je ook gewoon een pets met de vlakke hand vol in de nek

1 like

Deze ligt bij Gassan op de Uilenburg gewoon in de vitrine.

Helaas blijkt mijn GMT voor de tweede keer het datum probleem te hebben… afgelopen 4 dagen 3 keer een dubbele datum sprong. Morgen maar eens contact opnemen met de AD, gelukkig nog net binnen garantie. Mensen ervaring met hoe en binnen welke termijn dit door Tudor wordt afgehandeld?

3 likes

Wanneer was de eerste keer dan? Je zou toch verwachten dat ze het na de eerste keer toch wel definitief hebben opgelost. :thinking:

2 likes

Dank!

1 like

Horloge is uit 2019, in 2020 al eens naar Tudor gestuurd voor reparatie. Dacht dus inderdaad dat ik veilig zat maar lees online dat het vaker een tweede keer voor komt…

Mijn beste,

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

13 likes

14 likes

Vandaag mijn nieuwe BB58 Blue opgehaald, ben er heel blij mee.

33 likes

Gefeliciteerd! Waar heb hebben gehaald als ik vragen mag?

Jij kon niet kiezen?

Van harte gefeliciteerd!

Het bandje is een zogenaamde soft touch kwaliteit. Wat verstaan ze daar onder: een soort kunst suède of echt suède :thinking:

Een reuktest doet wonderen

1 like

By Jonathan - Your New Chrono. zeer professioneel en duidelijk.

1 like

Klopt en de binnenkant van de band is van rubber, wel zo fijn voor in de zomer als het wat warmer is :grinning:

Een bandje zonder de clasp kost alleen al €280,-. Ik mag dan hopen dat het echt suède is…

1 like

Kun je er mee zwemmen?

1 like