Tudor Only deel V

Keuzes, keuzes…

17 likes

Tja wat je ook kiest , altijd goed :wink:

Mijn beste,

Grandioos!!
Een Tudor met de nodige diepgang. :dolphin:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Is er iemand die de Tudor gmt op leer heeft? De band is die 22/18 of 22/16?

Nog een beginner vraag: ik wil graag een gezocht topic openen voor zo’n band hier op het forum maar dat lukt me niet (ik kan het niet selecteren)

Daar moet je trustlevel 2 of hoger voor zijn.

Dju ik dacht dat het enkel om te verkopen was, heb ik te snel over gelezen dan. Dan wordt het een nieiwe bestellen :innocent:

Ja echt een heerlijk horloge! De BB58 black of Black Bay Harrods staan op mijn lijstje! :heart_eyes:

2 likes

Hulp gezocht…

Ik zit erg te twijfelen of ik mijn Omega PO weg ga doen en een Pelagos er voor terug te kopen…

Ben even benieuwd naar de meningen hier.

2 likes

Twee compleet verschillende horloges. Heb meerdere PO’s gehad en eenmaal de Pelagos.
Ik vond zelf de Pelagos te “grauw”. Zit geen glimmertje oid aan, is volledig mat.
Fotogeniek horloge maar aan de pols was ik er snel klaar mee (ong een week :grimacing:)
Indien nog niet gepast, zou ik dat eerst doen.

Schermafbeelding 2022-04-12 om 11.01.54

6 likes

Doen :slightly_smiling_face:
Ik vind dat matte heerlijk.
Wanneer ik op mijn Aquastar Deepstar keek zag ik mijn eigen hoofd in de bezel. Dat is geen pretje :upside_down_face: Verder was het een prachtig horloge.

23 likes

:joy::joy:

1 like

Vind de PO ook een vrij fors horloge en redelijk zwaar…. Het titanium van de Pelagos spreekt mij erg aan…
Maar inderdaad is de PO meer fotogeniek…

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst :muscle:t2:

1 like

deze pakt ook wat vitamine D vandaag

10 likes

Thx Alex :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat een fijn horloge is dit zeg!

Een genot om te dragen.

31 likes

Heb je band in het echt gezien? Deze is nl een soort rood-bruin🙈

Lichter bruin of donkerbruin doen het een stuk beter. Maar dat is een kwestie van smaak.

Hier nog wat suggesties.

Van deze gelimiteerde oplage kan ik er gewoon 600 online bestellen :rofl:

4 likes

:joy:

1 like