heb ook een band gehad van 1380 van breitling. maar ging in deal mee. Horloge kopen en dan nog dik 800 bij voor staal is m net niet
Misschien proberen om wat van de prijs af te praten? Niet geschoten is altijd mis Maar waarom niet gelijk op staal gekocht als ik vragen mag?
Op staal is hij lastiger te verkrijgen. Korting kan je shaken. Zelfs bij Ace en Dik wilden ze geen korting geven. Volgens Gassan mogen ze niet eens korting geven van Tudor.
Super toffe aanwinst.
Dan zat ik warm met 850 .
Had toevallig laatste geïnformeerd voor de stalen ban van een Bb Pro, die kost 850 volgens SchaapCitroen… Dit omdat ik er eentje op rubber kon kopen.
Dat is oprecht een mooie Tudor!
Oef, dit ziet er echt tof uit! Die oyster-band is ook mooi icm smooth bezel zeg👌🏼
Phoeeee wel heel strak beton
Dank je
Jah voor de band 260 en de folding clasp ook 260. Terwijl rubber band met doorn sluiting samen ergens op 380 komt
Hij heeft ook een Rolex engraved caseback en Rolex kroon. Echt een super ding! En dat voor weinig.
Prachtig.
Heel gaaf deze, ref nummer?
ik heb nog niks gekocht
Mijn Forstner Jubilee voor de BB41 is ontvangen en aan de kast bevestigd. Ik ben er echt enthousiast over, wat mij betreft een geweldige combinatie. Het inkorten met het single screw mechanisme ging niet bijzonder lekker. Sommige schroeven gingen prima maar bij een tweetal andere schroeven kreeg ik ze of niet los of moest ik uiteindelijk met grof geweld en een tang de schroef eruit halen. Dat was jammer. Maar overall ben ik erg tevreden.
Referentienummer is 7996
Super gaaf die plaat ! zo’n oysterband zou ik nog wel eens willen scoren voor mijn oysterdate
Echt een prachtig horloge, even wat foto’s op internet bekijken