Oef, dit ziet er echt tof uit! Die oyster-band is ook mooi icm smooth bezel zeg👌🏼
Phoeeee
wel heel strak beton 
Dank je 
Jah voor de band 260 en de folding clasp ook 260. Terwijl rubber band met doorn sluiting samen ergens op 380 komt
Hij heeft ook een Rolex engraved caseback en Rolex kroon. Echt een super ding! En dat voor weinig.
Prachtig.
Heel gaaf deze, ref nummer?
ik heb nog niks gekocht
Mijn Forstner Jubilee voor de BB41 is ontvangen en aan de kast bevestigd. Ik ben er echt enthousiast over, wat mij betreft een geweldige combinatie. Het inkorten met het single screw mechanisme ging niet bijzonder lekker. Sommige schroeven gingen prima maar bij een tweetal andere schroeven kreeg ik ze of niet los of moest ik uiteindelijk met grof geweld en een tang de schroef eruit halen. Dat was jammer. Maar overall ben ik erg tevreden.
Referentienummer is 7996 
Super gaaf die plaat !
zo’n oysterband zou ik nog wel eens willen scoren voor mijn oysterdate
Echt een prachtig horloge, even wat foto’s op internet bekijken 
Aha, zo klonk het een beetje, maar zat je te denken aan op leren kopen op staal er bij kopen?
2e hands gevonden zonder staal
Ah Jah, hopelijk kan je toch nog ergens staal voor een goeie prijs bemachtigen 
Tudor heeft echt leuke en andere dingen gemaakt. Dat begin ik nu langzaam ook te ontdekken.
Deze vond ik ook gaaf:
Die kleur 
Ha ha “betonplaat”, ik vindt hem wel sjiek
Wat een ruig ding joh! Kom deze specificatie niet vaker tegen. Heb je een typeNr ofzo?