Tudor Only deel V

Nou dat maakt het nog zuurder. Hij is deel van een tijdelijke ruil.

Gaaf is die. :+1::sunglasses:

Wat een ontzettende pech! Jullie komen er vast goed uit.

Even snel opgezocht. Je kunt er meerdere topics over vinden.

1 like

Gevalletje @Myspeedyworld :grin:

Maar nu we het er over hebben ik heb zelf ook iets meegemaakt recent. NA: 2 weken oud.

Ik begon er niet over.

Met lume pip

Zonder lume pip.

En inmiddels bij de AD, garantie gevalletje. :grin:
Keurig opgepakt door de dealert. :ok_hand:

Oh en de kleur is dus echt (gelukkig) minder fel dan de pelagos blauw.

8 likes

Dit sowieso!

Ja? Heeft @Myspeedyworld dit ook meegemaakt?

Edit; ahja, ik zie nu je aangepaste post.

2 likes

@Otis, je hebt er verder niets aan maar mijn AD heeft mij hiervoor gewaarschuwd. Gebeurt blijkbaar vaak. Troost is dit word onder garantie hersteld echter nadeel je bent hem minimaal een maand kwijt.

Veel sterkte

2 likes

Nou het gebeurt bij de oude bezels vaak. Inmiddels zijn er andere bezels en is het probleem opgelost. Je krijgt dan ook als ik het goed heb de mk2 bezel. Met dikker font.

Maar @Myspeedyworld weet dit exact.

Klopt @Otis, @Brick heeft gelijk. Ik heb de 2 liner en hier is dit ook bij gebeurd.

Garantie verhaal kan ik niet in mee. Mijn Pelagos was 5/6 jaar oud toen het gebeurde. Volgens mij heb ik €430 betaald voor een nieuwe bezel.

En het mooie was de defecte bezel kreeg ik niet eens terug of ik moest nog €175 betalen. (Ik dacht dan heb ik tenminste de oude set terug je weet maar nooit over 30 jaar met die vintage gekte)

Geloof me ik heb niet heel amused gereageerd daar…

FTFY
.

1 like

Oef tja, wie hem draagt, draagt de verantwoordelijkheid hè. Ik heb echter wel een heel ander bedrag gehoord voor de inlay. Ik hoop dat mijn bedrag wat meer de realiteit is… en anders is het ook maar zo trouwens.

Dit kan er ook nog wel bij, in dit topjaar.

Zeker waar!

Vooral dat verhaal van de oude bezel terug vond ik vreemd :slight_smile:

Probleem is dat ze de inlay niet kunnen vernieuwen maar er een hele nieuwe bezel op moet. Dat had ik begrepen toen.

Iig succes.

Bij Rolex worden onderdelen op exchange base vervangen IIRC, Tudor lijkt door een exorbitante prijs te vragen voor het retourneren van je eigen bezel het op die manier te ontmoedigen.

1 like

Jammer dat jij voor jouw partner moet uitleggen wat de prijs kwaliteit verhouding is. Ga jij uitleggen waarom jij een sieraad een verstandige aankoop is? Leuk te lezen hoe mensen in hun aankoop keuzes beslissingen nemen. Wat een verschil zit hier in, de ene koopt een submariner omdat die te koop is bij de dealer en de ander overweegt alles en koopt volledig rationeel.

Ik maak graag de leukste keuzes, die zijn vaak niet zo slim of goedkoop.

Zo zijn er Cowboys en boekhouders……

1 like

En die zijn dan ook nog vaak over het paard getild. :rofl:

Haha dat dacht ik ook als eerste :wink:

14 likes

deze heurt in een ander topic…

Oops :joy::joy::joy::joy:

Deze stond al heel lang op mijn lijst. Had lichte twijfel omdat hij ook als saai bestempeld werd hier op het forum, wat ik op zich kan begrijpen. Maar als je hem eenmaal live hebt en draagt, is het een absolute classic en verveelt hij geen moment. Het prachtig spiegelende glas, de glimmende stalen band en silver lined wijzers: voor mij een van de ultieme tool/sport watches.

13 likes

De BB36 is inderdaad heerlijk ingetogen. Gefeli met je aanwinst!

Vandaag de 58 voor mij:

16 likes

Hier ook!

18 likes