Tudor Only deel V

Hier ook weer op herhaling…

19 likes

Heb jij nog wel eens iets anders om Daan?!
:joy::joy:

1 like

Best wel. :grin:

Soms…

Maar is toch genieten deze!? :blue_heart:

1 like

Ideaal horloge voor een student! Zo kan ik iig niet meer vergeten welke dag het is!

15 likes

Helemaal eens, heb 'm ook weer om :+1::+1:

13 likes

14 likes

Dagje thuiswerken :laughing:

12 likes

Zou ik ook wel eens willen :slightly_smiling_face:
Verkeerde beroep gekozen , of gewoon een paar patiënten mee naar huis nemen :laughing:

3 likes

Even een crosspost van mijn zojuist gearriveerde Aeronaut GMT. Wat een plaatje :heart_eyes:

11 likes

Mijn beste,

Vraagje?
De GMT functie begrijp ik,
doch, waar dienen de drie puchers voor???

En voorts wens ik je een sprankelende tijd met deze mondiale tijdgeest. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Wat een prachtige aanwinst :star_struck:

1 like

12 likes

De pushers kun je “openen” met een kwartslag en kunnen daarna ingedrukt worden . De pusher rechtsboven zet de uur-hand per druk een uur vooruit, de Pusher rechtsonder zet hem per druk een uur terug. Bijzonder makkelijk deze manier van snelverstelling en je hoeft de schroefkroon niet te bedienen, dus (als je neurotisch bent zoals ik) blijft je horloge mooi op tijd lopen.

De Pusher links onder is de snelverstelling voor de datum.

Ik vind het behoorlijk doordacht in ieder geval. En het gevoel van het bedienen is echt helemaal fenomenaal. Echt een kwaliteitshorloge.

5 likes

Tudor en Omega tijdens de jaarlijkse METAS certificering. :joy:

12 likes

Mijn beste,

Dank voor je verhelderende uitleg!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

19 likes

11 likes

Voor de afwisseling. :grin:

22 likes

Deze net opgehaald. Fijn transactie met @Bramehv. Dank je wel voor het fijne ontvangst en de leuke babbel!
Ga nog veel plezier beleven aan deze!!

15 likes