Heeft iemand de blauwe BB58 wel eens op een zwarte Vanguard gehad? Kan er geen foto’s van vinden op het web (ligt vast aan mij)
Groen op zwart , blauw op blauw maar geen zwart op blauw .
Grijs op blauw wel gevonden

Draag mijn Vanguard heel regelmatig op de 58 en het zit echt heerlijk .
Het is in ieder geval een polariserend design. Hoe gaat het met het zilver en het verloop van de patina?
Nee beiden hebben hun eigen charme.
De zwarte oogt op foto’s absoluut veel mooier en eleganter. De blauwe heeft ook iets bijzonders, op foto’s lijkt hij wat saai maar om de pols is het een andere wereld. Vind ik dan
De blauwe vindt ik sportiever, zwart klassieker.
Volledig akkoord. Ik had twee jaar geleden of zo, toen de zwarte nog een hype was, deze eens gepast en ik vond de wijzers vreselijk. Omdat ik geen nood had aan een extra zwarte duiker heb ik die toen laten passeren.
Begin dit jaar kriebelde het voor een blauw horloge en kwam ik bij de blauwe bb58 uit. Weeral die lelijke wijzers maar het was een klein minpunt. Intussen ben ik volledig om. Ze zijn niet mooi maar ze zijn enorm goed afleesbaar. Dat is het belangrijkste en ze zijn een beetje eigen aan het merk.
Hier een blauwe 41 op de zwarte band. Ik ben niet helemaal overtuigt. Blauw rubber staat de blauwe 58 beter denk ik.
Tja toch ook niet verkeerd hoor … dilemma’s dilemma’s
ben benieuwd, vertel
Nee…wat een krater tussen band en kast. Geen gezicht wat mij betreft.
Ja die vult een stuk beter. Die “Recaro” band is wel mooi trouwens!
Het mooiste van de pelagos reeks vind ik de wijzers in off White, ook de omkadering die ontbreekt en daardoor lijkt of ze een worden met de plaat. Bij de BB’s vind ik dat net wat minder
Nou, ik doe hem eigenlijk nooit af voor klussen oid.
Om = om namelijk
Denk dat jij dat ook op die wijze doet, maarrrr daarnaast lijken mij de dingen díe jij doet wel wat heftiger en extremer dan wat hiero in Halle gebeurt.
Poetsen heb ik slecht 1 keer gedaan met deze, nou ja, een sopbadje incl afdrogen
Belangrijkste, dit is zilver en dus andere veroudering dan bij staal en/of goud.
Prima, we laten het allemaal gewoon gebeuren
Hele mooie combo dit!