Tudor Only deel V

Heel mooi :heart_eyes:

Misschien zelfs wel mooier als mijn Speedy, misschien he :innocent:

1 like

Fxd. Mn 21.

19 likes

Ik weet het zelf nog niet… :thinking: Zouden jullie warm lopen voor een groene BB58?

10 likes

Iets met groen vind ik wel tof, maar een groene plaat + groene bezel is voor mij persoonlijk een beetje te veel groen.

3 likes

Leuk gedaan, maar ben nog steeds heel blij met de blauwe!

10 likes

Ik wel :crazy_face:

Heb ik zelf ook. Groene bezel met zwarte plaat zou super zijn!

3 likes

Tja weet niet , misschien een beetje teveel groen zo .
Een zwarte 58 ,dus de gouden wijzers en dan groene bezel lijkt mij toffer :roll_eyes:

Zelf vandaag weer de 36 :hugs:

8 likes

Maar dat klinkt als de Harrods editie. :sweat_smile: Nu vind ik dat ook wel de mooiste Black Bay. Alleen ik vind hem gewoon te dik met 14.8mm tegenover de 11.9 van de BB58. De dimensies van de laatst genoemde zijn gewoon perfect. :ok_hand:

Ik ga rustig afwachten waar Tudor eind maart tijdens W&W mee komt. :crossed_fingers:

Plaatje voor de sfeer. :smiling_face_with_three_hearts: Helaas van social media.

16 likes

Zie na half jaar geen verkleuring :blush:

15 likes

Voor mij samen met de Northflag Sybren :star_struck:

3 likes

Ben benieuwd , komen er dan weer nieuwe releases uit?

1 like

Yep, Tudor Submariner :partying_face:

is de natte droom van Patrick :sweat_smile:

4 likes

Nee. Die is te groen. Net als de rolex tegenhanger Hulk. Ook te groen.

Ik mag daar niet meer over praten. :neutral_face:

Maar ik hoop het nog steeds!!! :partying_face: Iedere release kan het weer gebeuren… :exploding_head: De revival van de Tudor Submariner! :cowboy_hat_face:

Yes 30 maart begint Watches & Wonders weer. Net als vorig jaar maken Tudor en zustermerk Rolex daar hun nieuwe releases bekend.

4 likes

Eerste post op HF voor mij, vrij nieuw in de hobby. Krap een jaartje op weg nu. 3 weken geleden deze vers binnen Tudor geprobeerd en gekocht. Nu is het lange wachten tot die terug komt van de horlogemaker en her- en der is bijgewerkt. Kan nu al niet wachten om deze te dragen! ref. 74033 (en sorry van de scheve foto…)

![0|374x500]

10 likes

Prachtige aanwinst ,welkom bij de club.

1 like

Bedankt! overigens nog opzoek naar een bijpassende doos, mag helaas nog geen gezocht advertenties plaatsen zag ik. Iemand toevallig nog iets liggen?

1 like

Ja veel te dik helaas, daarom dus een 58 met groene bezel . Kleine moeite groot succes denk ik :wink:

1 like

BB58 GMT :ok_hand:

1 like