Tudor Only deel V

Klopt ,maar leuk is het wel.

7 likes

Nog op de valreep een MN21 weten te scoren? :+1:

Dan zit er niks anders op en de sub verkopen en een dwellert terugkopen :rofl:

Maar gaaf is die hè? :sunglasses:

14 likes

Er één dragen heeft charme, maar de liefhebberij wil ook wat :slightly_smiling_face:

Zelf wil ik komend jaar weer naar 3. Suggesties voor een Tudor voor naast deze 2? Ik neig naar een ander merk :see_no_evil::see_no_evil: dus hou me tegen :sweat_smile:

10 likes

Tudor Prince Date Day :wink:

5 likes

Ja, dat zou tof zijn als Tudor trio. Ultiem eigenlijk

Ik wil die van @Petteflet wel, alleen denkt hij daar zelf anders over :sweat_smile:

Edit: al twijfel ik of de DD niet te netjes is, en viel de band me wel echt tegen. Dus sportievere suggesties zijn welkom

2 likes

Ik heb inmiddels wel geleerd geen horloges meer weg te doen voordat je iets nieuws hebt. :sweat_smile: Want van die bestelde Datejust ontbreekt nog ieder spoor. :laughing:

Een Chrono niks voor jou? Of is die te groot en dik? En anders zou ik gewoon even een paar maanden wachten om te zien waar Tudor eind maart mee komt. :v: Dat is mijn strategie. :cowboy_hat_face:

Oké vooruit, nog een plaatje van mijn Prince DD. :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik zou mijn BB36 ook nooit wegdoen, dus ik snap je helemaal! :ok_hand:

Chrono vind ik (nog) te duur en de GMT te groot/dik vrees ik. Dus inderdaad wellicht wachten tot de jaarlijkse teleurstelling in maart.

3 likes

Dat gevoel herken ik wel. Heb ik stiekem ook wel een beetje. Doet me denken aan het horloge wat ik kreeg van mijn ouders voor het slagen van de middelbare school, een Diesel horloge. Jaren gedragen!

Wat dat betreft zou een BB58 een goede one-watch kunnen zijn. :ok_hand:

2 likes

Gedeelde teleurstelling is halve teleurstelling. :beers:

Het zou toch gaaf zijn als ze wel eens een keer iets tofs presenteren! :grin: Dan hebben we de funds in plaats van de rommelen met inruil en staan we de volgende dag bij de AD. :cowboy_hat_face:

2 likes

19 likes

Ja echt super gaaf!

Maar ik denk dat een mooie 1680 of 5513 dan voor mij de beste aanvulling is. :hugs:

1 like

16 likes

Graag de gmt er nog bij en ik ben klaar :sunglasses:

14 likes

Ik heb de BB 58 nu een dikke maand en draag hem altijd. Hij wordt alleen maar mooier en verveelt geen moment :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ook maar weer eens omgeslimgerd :slight_smile:
Ben zo verknocht aan m’n tudor dateday

6 likes

De beste wensen Tudormigos!

Vanuit het zonnige Spanje :wink::sunny:

24 likes

Lekker man, living the good life :+1: :+1:

1 like

Haha, net warm genoeg om je jas uit te doen :wink::facepunch:t3:

2 likes

Daan heeft het beter bekeken :sunglasses: beste wensen Tudormigos :champagne: