Tudor Only deel V

Pelagos is ook wel de moeite… normaal staat er altijd wel 1 te koop :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja, eerder wilgjes dan boomstammen :sweat_smile:

1 like

Zeker waar. Heb opzich een goede deal gekregen voor een Pelagos van paar maandjes oud. Maar al een keer gehad.

Echter een van de beste horloges die ik in mijn handen gehad heb voor dat geld. Sowieso is Tudor gewoon top

Doen dan :grinning_face_with_smiling_eyes: zou mijn 58 er ook voor inruilen voor terug een pelagos om eerlijk te zijn. Heb ik spijt van gehad…

1 like

Doe dan :slight_smile:

Ik heb geen aanbod gezien ervoor. Maar ik zou hem inruilen

Deze staat bij mij ook op de radar want vind hem echt helemaal top alleen heb hem nog nooit in het echt gezien……

1 like

Ha, dan zitten we met dezelfde overweging :grinning:
De Tudor is idd héél veel waar voor je geld, en een heel mooi horloge.
Maar kijk dan:

7 likes

Lieve Tudor kenners van HF. Ik begin echt verliefd te worden op de Tudor blackbay 36.
Nu vraag ik me af. In hoeverre is het onderstaande model daadwerkelijk goud? In de productbeschrijvingen van alle websites staat het best wel vaag beschreven namelijk.
Nergens staat of het echt goud is en zo ja of het plated is, solid en 14k of 18k ofzo.

Ik hoop voor een horloge van bijna 4k dat het wel echt goud is. Alvast bedankt! :grin:

1 like

36mm perfekt hij staat nog in het blauw !

4 likes

19 likes

Hier kan je wat info over een ander model vinden, grote kans dat dit gelijk is voor de black bay 36 S&G.

2 likes

Zijn het geen holle links?

1 like

Heeft iemand hier die al ??

1 like

Waarom loop je niet terug naar de AD en ruil je hem voor een 36? Moet wel lukken toch.

3 likes

Wat denk jezelf,gaat hem niet worden :blush:

16 likes

Na veel kijken en genieten van alle Tudor’s binnen dit topic vond ik het in 2022 een goed moment om ook zelf wat bij te dragen aan dit topic in de vorm van een foto (Black Bay 41mm 79540-0003). Het horloge zelf is sinds november 21’ in mijn bezit en bevalt fantastisch! Mede door foto’s / verhalen die ik hier voorbij heb zien komen heb ik voor dit uurwerk gekozen, bedankt daarvoor.

18 likes

Smerig lekker dat goud icm de linnen plaat…

2 likes

Zeker :sunglasses:

1 like