Tudor Only deel V

Het impliceert mijns inziens wel heel erg ‘ik wil een GMT-Master II zijn’ terwijl de BB GMT ruim voldoende eigen identiteit heeft ten opzichte van de GMT Master om dat juist te voorkomen. Geen fan :-1:

5 likes

De endlink is niet echt mooi… Sluiting hebben ze dan wel weer mooi gedaan.

1 like

Dat ze (eender welke aftermarket bracelet fabrikant) in plaats van elke zoveel maanden een nieuwe look van bracelet uit te brengen zich beter eens zouden focussen op een sluiting met snelverstelling. Zo moeilijk kan dat niet zijn en ze zouden als zoete broodjes verkopen zolang Tudor er zelf geen op de markt brengt.

Maar goed, verder ben ik geen fan van de end links maar hier zal zeker een publiek voor zijn.

1 like

7 likes

Hij voelt zich thuis in zijn geboorteland… :switzerland:

10 likes

De Uncle Seiko is binnen :heart_eyes: weet nog niet of ik het de winnende combinatie is… maar in ieder geval bzar comfortabel en tip top kwaliteit.

Endlinks passen perfect (beter dan de Tudor endlinks :shushing_face:) en overall gewoon perfect in orde.

19 likes

Op dit model vind ik het wel wat hebben.

1 like

Kun je hem ook eens in kleur posten? Ben best benieuwd naar het geheel met bling!

2 likes

Tja het is even wennen maar zeker niet verkeerd.

1 like

Doe ik later vandaag even als het licht is :innocent: kreeg geen mooie foto gemaakt… met een insta filtertje werd het nog iets :sweat_smile:

Maar kon natuurlijk niet wachten met posten.

1 like

21 likes

Kijk, mooi hè :slight_smile:

27 likes

Prachtig! Geniet er van, dat doe ik ook!

1 like

11 likes

Ik weet niet wat het is… maar ik krijg gewoon geen fatsoenlijke foto gemaakt :sweat_smile:

Zal die harige poot van mij wel zijn :sweat_smile:

Maar goed. Toch een soort van poging.

Front

Zij (polish is echt strak)

Twee keer op de pols

Sluiting ben ik overigens positief over verrast. Sluit goed strak. Heb ik wel eens anders gezien.

24 likes

Leuke combinatie. Maakt het horloge wat ‘spannender’ :blush:

1 like

15 likes

Ter info voor de liefhebbers. Juist even contact gehad met Uncle Seiko en er komt ook een jubilee voor de BB36.

5 likes

11 likes

10 likes