Iemand enig idee wat voor referentie dit is of er iets meer van weet

Hah ik heb deze 4 dagen geleden wel gekocht op schiphol Ik zag dat die nog bij beide Gassan winkels te krijgen was, en dacht ‘kan geen kwaad om er een mee te nemen’ haha.
Moet zeggen dat het meer een impuls aankoop was dan iets waar ik lang van droomde, maar ik begin 'm steeds leuker te vinden. De band is wel een beetje ‘meh’ vergeleken met de rest van het horloge, had beter gekund!
Wat vind je minder goed aan de band?
Dat valt me zeker niet tegen, die achterkant ! Dank voor de ‘service’. En blijft leuk, zo’n kiekje in het manufacture uurwerk. Nou nog een mooi suède bandje in taupe erop en gaaaaaaan!
Ik stond op het punt om m mee te nemen, toen dacht ik: zo veel heb ik er niet mee en misschien ligt er verderop wel iets wat ik direct wil meenemen (not). Anyway: gefeliciteerd en veel draagplezier.
Hahaha, blijft een ‘ongoing topic’ voor mij.
Een soort Peyton Place…en de ouderen onder ons weten hoe lang dat kan duren
Gewoon origineel leer erop Frank
Zou dat nou echt heel lelijk zijn om hier een originele metalen tudor 58 band op te zetten? Ik snap uiteraard het kleurverschil. Maar zou dat nou echt zo lelijk zijn?
Het feit dat je maar 3 gaatjes hebt bij de ‘microadjustment’ waardoor ik 'm dus net niet goed krijg. Te los op het kleinste gaatje en te strak met een link minder op het grootste gaatje. Daarnaast vind ik ook de gepolijste zijkanten ten opzichte van de bovenkant van de band ook iets minder. De randen zijn daardoor net iets minder scherp.
Het goede nieuws is dat Uncle Seiko een halve link maakt voor deze banden zodat je dat wel kan oplossen, dus daar wacht ik nog op
Was ook mijn probleem met deze band. De halve schakel is echt top, eindelijk een goede fit. Draag hem nu weer super vaak
Ik heb die kleinere schakel nu ook en dat maakt het afstellen erg prettig !
Kan ik iedereen aanraden met een BB58
Zou Tudor standaard moeten doen maar liever nog een ratelverstelling natuurlijk😉
Dat ziet er echt niet uit het kleur en glans verschil van de metalen band is mega groot. En het metaal slijt het zilver weg bij de lugs
De eerste krasjes doen een beetje pijn . Maar het hoort natuurlijk wel bij een Sports-Watch die moet gedragen worden .
Zelf ook al weer wat 'wear 'verzameld .
Ach dan gelijk bij een beurt weer opnieuw op laten maken ,dan is die weer nieuw .
niemand die het ziet
zolang je 'm maar om je pols hebt.
Hoe bevalt hij,vind hem wel heel apart
Gaaf dat deze wel Black Bay op de dial heeft staan