Tudor Only deel V

dank Dave!
Ik moet toegeven dat ik jouw prachtige GMT ook lang op het oog heb gehad maar uiteindelijk toch voor two-tone ben gegaan. Als ik vaker zou gaan reizen zou de BB GMT een no-brainer voor mij zijn…

1 like

32 likes

Wat een ding.

24 likes

10 likes

ZEKER :star_struck: hoop ( zoals meer Tudermigos hier) dat dit er ook nog komt in een maat die beter bij mijn pols past .

2 likes

Moet nog kleine maand wachten op die van mij :hugs::hugs:

1 like

Haha herkenbaar., precies hetzelfde doorlopen. Uiteindelijk een Explorer II gekocht en de GMT voorlopig gehouden. De kleuren van de bezel en die matte dial deden mij teveel glimlachen iedere keer. Het is gewoon een heel mooi horloge.

Echter kom ik er wel achter dat het draag comfort van de explorer vele malen hoger ligt dan de GMT. Zoveel beter zelfs, dat als je niet de luxe hebt om de horloges naast elkaar te kunnen houden ik je zou adviseren om waar mogelijk de explorer te gaan ervaren. Zelf vind ik ook de potentiële prijs die ik zou kunnen krijgen voor de GMT ook een tegenvaller, dus extra reden hem te houden.

En oja, laat @Roger_R maar kletsen over Rolex, maar in het groene deel post hij alleen maar over de gewenste aankoop van, je raad het niet, een ROLEX EXPLORER

1 like

Voor list maybe…en een 2 dan :wink:

2 likes

Goede tip bedankt :)!

19 likes

18 likes

17 likes

Mooie foto :+1:

1 like

Precies dat, het is tenslotte een gebruiksvoorwerp.

1 like

2 horloges dragen is ook wel wat veel van het goede :see_no_evil:

1 like

Deze topper vandaag.

16 likes

14 likes

@brotherofasonofalange

6 likes

Verdorie blijft zo lekker!

Dat vind ik ook van je omega en die Cartier !

1 like