Tudor Only deel V

Precies dat, het is tenslotte een gebruiksvoorwerp.

1 like

2 horloges dragen is ook wel wat veel van het goede :see_no_evil:

1 like

Deze topper vandaag.

15 likes

Ja, en het heeft ook zijn charme dat je ziet dat een horloge gedragen wordt en dat ermee wordt geleefd. En de BB58 kan gebruikssporen goed hebben, al was deze actie niet per se nodig.

Haha true, een ietwat extreme uiting van liefhebberij :wink:

3 likes

13 likes

@brotherofasonofalange

6 likes

Verdorie blijft zo lekker!

Dat vind ik ook van je omega en die Cartier !

1 like

Doet altijd zeer een kras maar een horloge hoort te ‘leven’. Toen ik mijn Tudor GMT de eerste kras gaf had ik wel een momentje nodig :sweat_smile:

3 likes

Erg gaaf deze :blue_heart:
Zie ze nog weinig hier. Of ben ik de enige die ‘m mooi vind. Niet mijn foto

21 likes

Tsja, het blijft even pijnlijk en slikken :sweat_smile: En dan snel door en jezelf wijs maken dat je karakter hebt toegevoegd. Wat ook wel een beetje zo is, heb ik mezelf wijs gemaakt. Scheelt wel dat ik totaal niet de intentie heb om ‘m (ooit) te verkopen.

Nee, je bent absoluut niet de enige. Ik vind ‘m ook echt gruwelijk vet! Ik twijfel of hij niet te groot is voor me, maar verder ben ik fan :blue_heart:

2 likes

Zelf al een paar keer deze blauwe gehad. Maat is overigens prima :+1:t2:

6 likes

Nee je bent echt niet alleen. Persoonlijk wil ik wel op zijn minst een stalenband erop kunnen zetten. Dus op basis hiervan gaat hij het niet worden voor mij.

2 likes

Ja, ben ik ook benieuwd naar hoe deze valt. In elk geval besteld en nu maar wachten op het belletje…

1 like

Hoe is die in het echt? Op foto’s springt dat blauw bizar hard je ogen in👀

1 like

Zijn nog amper beschikbaar

1 like

Prachtig! Echt :smiling_face_with_three_hearts:

Heerlijk voor de zomer

11 likes

Ja, klopt, zie ze niet inderdaad

De blauwe pelagos ligt bij S&C in Maastricht. Voor de liefhebber. En nee geen aandelen :crazy_face:

1 like

Pelagos fxd?