Halflink is weer op voorraad! En ni gelijk besteld! We gaan voor de perfect fit.
Goede keuze. Was voor mij het verschil tussen wel of niet dragen.
Hier ook! Wel jammer dat er relatief nog veel aan verzending en BTW bij komt. Maargoed, als hij straks beter om de pols zit is het dat dubbel en dwars waard!
Op het bedrag wat je uitgeeft aan de bb58, en met het draagcomfort wat je ervoor terug krijgt, is het een kleine investering.
Blijf het raar vinden dat Tudor dit niet zelf produceert.
Dat is waar
Iemand toevallig ervaring met deze schakel? Is hij dezelfde kleur/brush als de originele band? Ik heb hem besteld dus hoop het wel
Binnenkort een review hierâŠ
Voor die Squale dan maar een mooie FXD
Ik heb m een aantal maanden geleden besteld: Schakel ziet er precies hetzelfde uit als de originele schakels. Ook dezelfde afwerking. Het enige wat een klein beetje anders is (bij de mijne in ieder geval) zijn de schroefjes waarmee je de schakel vastzet. Die zitten wat dieper in de schakel gedraaid dan de originele. Helaas passen de originele schroeven er niet in dus moet je de bijgeleverde schroeven gebruiken.
Desalniettemin ben ik erg blij met de half link!
Een vraag aan de kenners over de BB36, mij met zwarte plaat toch een beetje de Explorer van Tudor.
Is het half ronde âSelf Windingâ een designelement en waarom toch die uistekende krooninzet
Toch wel een beetje een ding van Tudor .
Ook op de oudere BB41 was die â smiley â te zien . Wat daardoor ook een beetje de bijnaam is van deze Tudor modellen .
Tja vin t wel stoer staan , is ook weer terug te vinden bij de oudere modellen . Beetje traditie van Tudor .
De Smiley 41 had zelfs een rode rand bij de kroon .
En natuurlijk de Tudor rose op de wijzerplaat die nu is vervangen door het schild .
Dank, weer wat geleerdđ
Sinds wanneer heeft u voor een eigen logo op de kroon in plaats van dat van Rolex?
Vrijwel alles aan een horloge is een designelement, dus: ja.
Ik vind die smiley wel leuk, en eerlijk gezegd staat het beter dan âofficially certifiedâ wat ik echt een volledig overbodig statement vind. Al zeker als er âchronometerâ staat, wat impliceert dat het gecertificeerd is.
De uitstekende kroon is voor mij ook iets wat ik niet 100% snap. Maar zoals @pasd aangeeft dat hij dat vindt, denk ik dat ze het gedaan hebben om een iets stoerder uiterlijk te creëren.
Tudor heeft lang gebruik gemaakt van bijna alle onderdelen van Rolex , de Mercedes wijzers , kroon en de kast . Alleen ging er dan geen Rolex uurwerk in om de kosten te besparen .
Sinds welk jaartal weet ik niet precies.
âOntdek de geschiedenis van het Zwitserse TUDOR-horloge!â https://www.tudorwatch.com/nl/tudor-achter-de-schermen/geschiedenis
Hier nog wat leesvoer
Ik had beter voor het woord âsignatureâ element kunnen kiezen
In ieder geval leuk om te lezen dat het al lang wordt gebruikt.
Ik kende de artikelen maar nog niet door geploeterd.
Tudor houdt toch iets mystieks in haar relatie met Rolex. Alleen al de mythe waar een Tudor wordt gemaaktâŠ
Toch wel een beetje verplicht leesvoer voor de liefhebber
Ach ik loop maar wat pedant te doen, het is mân week niet
OT komt vast wel weer goedđđ»