Gaaf die sluiting zo @sat!
Ik zie nog maar weinig enthousiaste posts voorbij komen over de laatste release van Tudor…:
(fotootjes geleend van de firma Tudor)
Vinden we het iets of niets???
Die fixed lugs en geen stalen band anders had ik er 1 besteld gisteren
Deze heeft de potentie om net zo’n hit te worden als de P01… Vooral die fixed lugs zijn wel echt een dingetje idd
Ik vind hem leuk. Bestellen doe ik niet aan mee maar als ik hem eens tegenkom, zal ik hem passen en heel misschien meenemen.
Ik vind alles top, behalve de maat. Was hij in 39mm geweest dan had ik 'm gekocht. Nu is hij voor mij helaas te groot
Goh ik denk dat je hem moet passen om dat in te schatten. Mijn omega is 42mm en die oogt kleiner (doch dikker) dan mijn bb58.
De millimeters vertalen zich niet altijd op dezelfde manier om de pols.
Eens; zo op de plaatjes lijkt de lug-to-lug in ieder geval aan de bescheiden kant.
Ik ben om! Waar de meeste op afknappen zoals fixed lugs en geen bracelet is voor mij juist een plus! Een MilSub had ook fixed lugs en steel bracelets is niet mijn ding en verving ik altijd voor rubber of Nato. Hij is inmiddels besteld … nu wachten tot (begin?) volgend jaar.
Zal mij benieuwen of die dan M.N. 21 of 22 op de case back krijgt. Verder dat je ervoor gaat! We zien de NA pics tzt wel voorbij komen.
Ik vind hem wel leuk
Zou mijn budget het toelaten dan zou ik hem best naast mijn bb58 in de verzameling willen hebben
Tja zou 'm er wel bij willen hebben als beater naast de '58 en de 36 maar niet voor ruim 3.5 K
Het internet staat er precies zot van…
Fixed lugs zijn origineel, maar ze hadden beter een stalen band die er op één of andere manier zou oppassen erbij gedaan. De straps die er nu bij zijn zien er zo goedkoop uit.
De bezel ook origineel, maar nog nuttelozer dan de ‘normale’ duikbezel.
Lelijk? Neen, dat niet. Maar niet m’n ding.