Ga iedereen een beetje lekker zitten maken hier; ik droom er van hè
De voorpret is het leukste.
Nummertje 5 hier (zonder aanbetaling, maar wel meerdere horloges gekocht)
Geen nummertje gekregen hier ook geen aanbetaling. Maar wel officieel op de lijst
Vijfde in de rij is productlielijn erbij
Hahah dat zou mooi zijn. Ik begreep dat ze gemiddeld er eentje per maand binnen kregen, dus hopelijk over 3 maanden een telefoontje
Dat is een interessante set.
En lijkt me moeilijk kiezen tussen de blauwe en zwarte…
Zo wil ik eigenlijk, ja, eigenlijk een 2e GranTour, en dan met witte wijzerplaat.
…
Maar dan vrees ik ook dat het helemaal moeilijk wordt om te kiezen…
Hier mijn eigen zwarte…
En de witte die welkom is…
Nee hoor, kwestie van gewoon omdoen😉 mede doordat ik veel vanuit huis werk, kan ik altijd nog wisselen.
De Grantour vind ik ook erg leuk en het grappige is dat degene met de zwarte dial een heel andere uitstraling heeft dan degene met de witte dial. Ik zeg: gewoon doen
Sinds gisteravond lid van de groep! Wat een prachtig horloge, en zit als gegoten. Geen enkel probleem met band of sluiting, gewoon super !!
Grote twijfel hier of deze mag blijven… Ik vind hem erg groot Maar vind de kleurstelling wel top! Lastig
Wat is je polsomtrek? Ziet er uit alsof je hem kunt hebben. De stalen band doet ook wonderen met de taper.
17 en een beetje cm maar plat en breed. Draag meestal 36mm en 37mm. Als ik dan deze omdoe heb ik altijd het gevoel dat hij mij omheeft:sweat_smile:
Dat zou prima moeten kunnen. Verandert natuurlijk helemaal niks aan het feit dat wat ik zeg geneuzel op papier is, en hoe jij het ervaart leidend is. Zeker als je normaal kleinere horloges draagt. De Black Bay is ook wel aardig dik natuurlijk.
Het is wel een bijzonder / gaaf model.
Ja hij is vrijwel niet vervangbaar door iets kleiners… Wellicht dat ik er in de zomer met korte mouwen meer plezier van heb. (als hij dat haalt in de collectie)
Heb die Harrods altijd een prachtig horloge gevonden!!
Gefeliciteerd met de GMT! Staat je goed!
Zou mooi zijn als ze een 58 variant uitbrengen.
In goud graag😍 en dan met hetzelfde brush en polish patroon als deze. Dus niet helemaal geborsteld als de huidige gouden 58.
Welkom Tudormigo’