nog een gmt erbij of zo. Ik vind van deze de Seamaster en de pelagos t mooist
edit: seamaster inmiddels weer verwijderd
nog een gmt erbij of zo. Ik vind van deze de Seamaster en de pelagos t mooist
edit: seamaster inmiddels weer verwijderd
De foto van de Seamaster was per abuis. Die is btw uit de collectie.
zoveel mensen zoveel wensen
Haha ok! thanks!
Ik heb een topic geopent, specifiek voor BB58 horlogebanden en horlogeband assecoires. Dat maakt het zoeken naar alternatieven overzichtelijker.
Tja op deze foto zeg ik houden maar je hebt ook een FXD
Werkze en maak geen krasjes
Ben het niet van plan
In dit geval zou ik zeggen: Pelagos eruit en de BB GMT erin. Ik verkies toch de MN boven de Pelagos raar genoeg… Dan heb je echt een superset en jouw polsen kunnen de GMT prima hebben. Is stiekem één van de mooiste Tudors en zelfs hier ondergewaardeerd wat mij betreft.
wat een plaatje zo, leuk om te zien!
Zijn aardig wat Tudors uitgeleverd afgelopen week. Zo ook aan mij.
Het verbaasde mij echter dat ik bij uitleveringen afgelopen week in tegenstelling tot andere Tudor aankopen in het verleden de Tudor ‘tag’ (prijs, ref nummer etc, dat kleine kaartje aan dat rode draadje weet je wel) niet mee kreeg in mijn set.
In het verleden gebeurde dit wel maar nu niet meer, deze tag was en blijft voor de AD nu werd mij ter kennis gegeven. Ik vroeg er tweemaal naar.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met Tudor uitlevering (S&C was ik)?
Niet dat het mij veel uitmaakt… Maar nu wordt er bij een complete set vaak van uitgegaan dat dit er bij moet zitten. Hier dus een voorbeeld dat het niet altijd meegegeven wordt.
Ik heb hier bij dezelfde dealer ook dit voorval gehad, maar dan met een Rolex. Meermaals gevraagd maar ze gaven mij aan dat dit ‘het nieuwe beleid’ was vanuit Rolex.
Wellicht dat dit tegenwoordig ook zo met Tudor is… Ik blijf het onzin en krampachtig gedoe vinden
Ook S&C maar kreeg deze netjes mee. Moet wel zeggen vorige week met de Chrono ook bij S&C kreeg ik deze niet mee. Was wel een andere vestiging. Dus per vestiging verschillend.
Indd bij de afgelopen twee Rolexen die ik kocht, kreeg ik deze ook niet mee, terwijl vorig jaar kreeg ik het wel mee. Zal indd wel weer wat nieuws van Rolex zijn.
Klopt, betekend gewoon dat dit de nieuwe ‘Full set’ is toch
Kreeg ze bij mn laatste 2 Tudor aankopen ook niet mee.
Misschien is het een motivatie om de flipperaars die verkopen voor meerprijs op deze manier een beetje te ontmoedigen? Aan de andere kant is de garantiekaart natuurlijk ook meer dan voldoende als originaliteitscheck.
Dat denk/weet ik wel zeker ook ja.
Oke helder!
Het verschilt per vestiging dus. Maar lijkt idd Rolex / Tudor nieuw beleid of van S&C… you never know