Tudor Only deel VI

En nog meer nieuws op komst van Tudor. Tudor is lekker bezig! Welke wensen hebben we voor 15 september?

11 likes

Hoorde ik nou roepen?

15 likes

Supperdersup?

1 like

Invitation to follow. Dus niet slechts online. Uitnodiging mogelijk via de AD?

2 likes

Het gebeurt eigenlijk nooit dat ze zo lang van te voren een invite / teaser de wereld in sturen. Meestal is dat een week van te voren. Dus óf dit is een gewone invite om kennis te maken met de laatste nieuwe releases van 2022, óf er zit echt iets héél groots aan te komen op 15 sept. Tudor Sub

6 likes

Als gegoten wat zit dat heerlijk om de pols

12 likes

Blijft een heerlijk horloge deze 925
Fijne zondag Tudor vrienden

14 likes

Crosspost omdat het kan. Mooi groen tuintje met een mooie groene BB.

29 likes

Maar even iets anders dan de jaloersmakende FXD’s die voorbij vliegen. 8 maanden wachten is geen pretje :slight_smile:

23 likes

Ik vind deze misschien nog wel mooier dan de FXD. Helaas gewoon te dik. Iets dunner en het zou top zijn

2 likes

Dikte is prima.

Dit jaar viert de Pelagos wel een jubileum, het is 10 jaar geleden dat dit horloge uitkwam. Wellicht dat op 15 september een jubileum, limited edition of design update wordt gepresenteerd.

4 likes

Blijft een heerlijk formaatje, fijne zondag!

20 likes

Zijn er hier liefhebbers met een S&G Black Bay 39/41? Ik vindt ze erg mooi, maar ben ze hier nog niet tegengekomen.

11 likes

Heb er een live gezien. Best aardig maar als je naar de zijkant kijkt zie je dat de midlinks capped zijn :confused:

Is die in het echt ook zo ‘bling bling’, of komt dat door de foto?

25 likes

Ben benieuwd :thinking:

Mooi hoor die is nieuw voor mij :smiley:

17 likes