En nog meer nieuws op komst van Tudor. Tudor is lekker bezig! Welke wensen hebben we voor 15 september?
Supperdersup?
Invitation to follow. Dus niet slechts online. Uitnodiging mogelijk via de AD?
Het gebeurt eigenlijk nooit dat ze zo lang van te voren een invite / teaser de wereld in sturen. Meestal is dat een week van te voren. Dus óf dit is een gewone invite om kennis te maken met de laatste nieuwe releases van 2022, óf er zit echt iets héél groots aan te komen op 15 sept. Tudor Sub
Maar even iets anders dan de jaloersmakende FXD’s die voorbij vliegen. 8 maanden wachten is geen pretje
Ik vind deze misschien nog wel mooier dan de FXD. Helaas gewoon te dik. Iets dunner en het zou top zijn
Dikte is prima.
Dit jaar viert de Pelagos wel een jubileum, het is 10 jaar geleden dat dit horloge uitkwam. Wellicht dat op 15 september een jubileum, limited edition of design update wordt gepresenteerd.
Zijn er hier liefhebbers met een S&G Black Bay 39/41? Ik vindt ze erg mooi, maar ben ze hier nog niet tegengekomen.
Heb er een live gezien. Best aardig maar als je naar de zijkant kijkt zie je dat de midlinks capped zijn
Is die in het echt ook zo ‘bling bling’, of komt dat door de foto?
Ben benieuwd
Mooi hoor die is nieuw voor mij