Vanmorgen ongepland eens een blauwe Pelagos gaan bekijken en passen. Was redelijk in de buurt van Breda. Mooi horloge en qua maat echt prima om mijn pols. Beetje dik, maar dat is prima. Alleen het gewicht en hoe daarmee het bandje aanvoelt wel even wennen.
Maar eens laten bezinken of dit mijn volgende gaat worden. De rest wat ik zag liggen trok me niet gelijk aan. Ja een Navitimer of Speedmaster, maar heb t uit zelfbescherming bij de Pelagos gelaten.
Ja dat mag jij zeggen ja. Dat is voor mij nieuws. Doet verder weinig af aan het verhaal. Ik vond het gezien de krasgevoeligheid van titanium wel aannemelijk maar jij hebt gelijk.
Heb je nou je hele post aangepast omdat het feitelijk onjuist was omdat die clasp staal blijkt te zijn? Blauwe pennengum werkt dus ook op de stalenclasp, zojuist bewezen en weer veel geleerd
Weet iemand toevallig of mijn blackbay 41 (ETA) anti magnetisch is en mij hier iets meer iver weetvre vertellen? Ik lees dat je hierin ook gradaties hebt tot 4,800A/m en tot 16,000 A/m. De ene magneet is de andere niet, maar in hoeverre kan ik zorgeloos dagelijkse magneten trotseren?
Bij mijn weten is deze niet anti magnetisch. Tudor is zelf niet volledig transparant welk uurwerk erin zit, of het nu een SW200-1 of een 2824. Beide prima uurwerken, maar niet default anti magnetisch.