Tudor Only deel VI

Enfin dit ben ik dus, niet meer helemaal zoals het allemaal geweest is, maar ach.

Titanium krast dus als een malle en bij kleine avonturen tijdens zomerdagen heb je binnen no-time dat hele ding onder de krassen.

Enfin ik heb nu dus ergens gelezen dat een titanium clasp volledig is bij te brushen met onderstaande gum (ja echt).

Dus eentje gekocht en warempel ! Blauwe kantje er een beetje lafjes tegenaan hangen en je hebt hem binnen no-time weer ‘als nieuw’.

Minimaal is maximaal.

38 likes

9 likes

Goedemorgen, terug :wink:

22 likes

Ik ga ook maar eens op zoek naar die gum :sweat_smile:

10 likes

Nice!! :heart_eyes:

Weet iemand of er toevallig al een Tudor Catalogus 2022-2023 is?

tijd voor een ijsco :upside_down_face:

9 likes

Perfect combo :sunglasses:

15 likes

Met de Ranger naar zee :sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops:

18 likes

Vanmorgen ongepland eens een blauwe Pelagos gaan bekijken en passen. Was redelijk in de buurt van Breda. Mooi horloge en qua maat echt prima om mijn pols. Beetje dik, maar dat is prima. Alleen het gewicht en hoe daarmee het bandje aanvoelt wel even wennen.

Maar eens laten bezinken of dit mijn volgende gaat worden. De rest wat ik zag liggen trok me niet gelijk aan. Ja een Navitimer of Speedmaster, maar heb t uit zelfbescherming bij de Pelagos gelaten.

4 likes

De clasp en achter deksel zijn toch van staal,?

1 like

Yes

11 likes

Ja dat mag jij zeggen ja. Dat is voor mij nieuws. Doet verder weinig af aan het verhaal. Ik vond het gezien de krasgevoeligheid van titanium wel aannemelijk maar jij hebt gelijk.

Heb pelagos nu 2 jaar en de achter deksel en clasp zijn ook bij mij helemaal vol met krasjes , en de band en kast in de top staat :sunglasses: titanium fan :muscle:

Die heb ik ook :ok_hand:

Titanium is goed te behandelen met blauwe pennengum

Na behandeling

4 likes

Heb je nou je hele post aangepast omdat het feitelijk onjuist was omdat die clasp staal blijkt te zijn?:joy: Blauwe pennengum werkt dus ook op de stalenclasp, zojuist bewezen en weer veel geleerd :sunglasses:

2 likes

Weet iemand toevallig of mijn blackbay 41 (ETA) anti magnetisch is en mij hier iets meer iver weetvre vertellen? Ik lees dat je hierin ook gradaties hebt tot 4,800A/m en tot 16,000 A/m. De ene magneet is de andere niet, maar in hoeverre kan ik zorgeloos dagelijkse magneten trotseren?

1 like

Dat moet ik ook proberen.

En cheers tudoramigos

13 likes

Bij mijn weten is deze niet anti magnetisch. Tudor is zelf niet volledig transparant welk uurwerk erin zit, of het nu een SW200-1 of een 2824. Beide prima uurwerken, maar niet default anti magnetisch.

1 like