Tudor Only deel VI

8 likes

FXD … what else !?

1 like

Feit dat je dit in dit topic vraagt zegt me dat je de tudor wilt… dus voors; je wilt de tudor. Tegens; geen

1 like

Op een Tudor topic ga je geen tegens ontvangen ben ik bang :ok_hand::joy:

1 like

Ik wil niet voor @Mako spreken maar de trend in vintage is toch ongepolijste/scherpe kasten. Als je denkt dat het in de toekomst een hogere waarde zal hebben moet je het van het begin af aan goed doen c.q. ongepolijst laten.

Op deze foto mijn voorbeeld (via Lay-out was dit het beste qua indeling), ondanks dat het geen Tudor is, een argument om het wel te doen (WG kast):

3 likes

Waar heb je deze gehaald :slight_smile: S&C heeft ze nergens….

In vind dat het horloge wat meer “leeft”. Elke kras/deuk heeft een verhaal en geeft het horloge wat meer charme. In Jpan in aanraking gekomen met Wabi-sabi. Speelt ook wel mee denk ik.

2 likes

Hier had ik nog niet aan gedacht. Mooi meegenomen.

Ik stond op de wachtlijst :grin:
Deze komt van Maison De Greef in Brussel.

Moet je die hebben dan?

Mijn go to :+1:

1 like

Haha, klopt misschien wel… :grin:

Ja klopt hoor, alhoewel ik de keus supermoeilijk vind. Ik heb nu een Breitling en een Tudor en draag ze beide met veel plezier. Daarbij als je de nieuwe SO van Breitling naast de FXD legt, dan zijn er geen grote verschillen in mijn beleving. buiten het merk om dan.

1 like

Jup:-)

Loop er morgen even binnen en vraag of ik er 1 mag meenemen goed? :wink:

1 like

Truste Tudormigo’s.

12 likes

En mogguh :upside_down_face:

Nu wel weer genoeg Ranger spam :stuck_out_tongue:

17 likes

Ieder zijn smaak…

Ik ben ook voorzichtig met het opknappen van de kast. Kan er ook voor zorgen dat de facetten minder strak worden. Dan liever een krasje en een putje.

En de triple lock schroefkroon

10 likes