Hebben ze mooi gedaan bij Tudor.
Ivm het aanleggen van een terras en klussen aan de overkapping heb ik mijn NA (BBpro) regelmatig af gedaan.
Het valt me op dat het puntje van het Tudor schild eigenlijk oncomfortabel scherp is en onder je nagel prikt bij het los maken.
Ik ben helemaal verliefd op deze sluiting en de BBpro maar hoop dat ze bij toekomstige modellen de Flip lock versie gebruiken van de nieuwe ranger .
Is een bewuste keuze van Tudor. Dan ben je weer wakker als je hem afdoet, verslap je niet……
De clasp van de BB58 open je door het achterste stuk naar boven te bewegen. Dus de kant het verste van de fold. Dan pruts je dus niet bij dat “schildje”. Werkt dit evt. ook op de Pro?
Een mooie aanwinst
Thanks! De schoonheid van het horloge is lastig op foto’s vast te leggen.
Helaas, het schildje zit op de Flip lock die je eerst los moet maken voor de sluiting open kan
Fliplock open, achterkant van de clasp (andere zijde dus) omhoog kantelen. Maar mss kan het dan alleen op BB58/36.
Gefeliciteerd met je NA Jens
Ja precies wat je zegt, zo doe ik dat ook altijd bij Breitling. Het werkt dan als een soort hefboom waardoor je minder kracht hoeft te zetten en niet het risico loopt je nagel kwijt te raken.
Mooi! Veel draag plezier er mee
Gaaf! Een mooi oudje zeg
Deze blijft ook heerlijk om naar te kijken!
Wellicht de volgende waar ik voor ga sparen
Zeker een aanrader, echt een gaaf horloge!