Tudor Only deel VI

Top… :muscle:t2:
Lekker hoor :partying_face: :partying_face:

37 likes

Dat zou helemaal erg zijn. Ik heb Euro 190,- betaald voor nato inclusief hardware.

ja klopt ik €160,- in duitsland,is de btw iets lager

Dat valt dan nog mee…. Mij werd verteld dat de clasp 270 was en de leren band ( die ik wilde hebben) ook. Of is de sluiting van de NATO heel anders dan die van de leren band? Dan nog: het verschil vind ik ook dan veel te groot.

is zeker anders

De nato is inderdaad heel anders. De pinnen hebben hun eigen gaatjes in de band, twee keepers en dan de gesp. Vrij weinig staal dus. Wel perfect afgewerkt met geborstelde en glimmende delen.
Dat de lederen band plus clasp duurder is klinkt logisch.

1 like

Een pocketshot van deze geweldenaar mijn lieve Tundermigo’s

25 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

13 likes

Wat een knap ding is het toch!

23 likes

:blue_heart:

24 likes

Gelukkig heb je deze wel.op staal :blush::blush:

1 like

Hij heeft het staal van zijn Ranger moeten jatten om op deze te doen. Ik had hem al de suggestie gegeven om zijn BB band op de Ranger te zetten, maar die opmerking werd meteen gevlagt :wink:

3 likes

Hij heeft ze alletwee op staal maar houd meer van de Nato volgens mij :blush:

1 like

Ja, heb beide Tudors op staal hoor . Maar de Ranger is dan weer leuk voor de afwisseling op een nato .
Nog wel een paar leuke bandjes binnengekregen voor de Ranger .

11 likes

Hier wat leuke vergelijkingen tussen de Pro en de Pelagos 39. Vooral de lange clasp op de Pelagos verrast mij.

19 likes

Inderdaad, zo naast elkaar lijkt hij wel heel lang…

Verschil in dikte is substantieel. Toch wel een dingetje bij de pro.

2 likes

De Pelagos 39 heeft een diver extension, zal het verschil verklaren.

1 like

En welke van de twee is het geworden?

Zijn helaas niet mijn foto’s. Is van de gram.
Op dit moment zou ik denk voor de Pelagos gaan als ik moest kieze . Die is wel echt tof.

Alleen wil ik niet meer 2x Tudor in mijn collectie; althans dat was het voornemen maar man wat hebben ze een coole horloges uitgebracht de laatste tijd.

2 likes