De eerste keer effe goed opgewonden met de hand? Gewoon lekker 40/50 slagen ofzo?
Anders direct retour idd.
Een nieuwe krijg je niet, deze zou dan eerst retour gaan voor service. Het is ook niet dat ze er veel hebben liggen.
De eerste keer effe goed opgewonden met de hand? Gewoon lekker 40/50 slagen ofzo?
Anders direct retour idd.
Een nieuwe krijg je niet, deze zou dan eerst retour gaan voor service. Het is ook niet dat ze er veel hebben liggen.
Gefeliciteerd Dave
Nee, niet eerst goed opgewonden. Nooit gedaan dus het lijkt me dat dit nodig zou moeten zijn. Zal het eens proberen in elk geval.
Bij nader inzien lijkt het alsof de hour hand niet beweegt, hij loopt nu precies een uur achter. Secondewijzer loopt wel gewoon goed en doet netjes 60 seconden over een rondje.
Rommel eens met snelverzet?
Zijn er hier ook HF’ers met een Royal? Beetje door het topic gescrolled, maar zie er eigenlijk bijna geen.
Ben wel benieuwd naar wat real life pics ervan namelijk.
Vergeleken met de Chrono afgelopen dagen in warm en vochtig weer in Barcelona is dit wel echt lekker voor de afwisseling
Mooi horloge wel, beviel hij je (of niet?)… Vanwaar dat je ze weg hebt gedaan als ik vragen mag?
Ja erg mooi horloge zeker voor het geld
Ik verkoop alles dus ook deze en heeft helemaal niks met het horloge te maken
Hij is toch al weg Luuk?
Zeker, al verkocht
Ding had nooit de fabriek mogen verlaten als hij uit de doos al niet goed loopt. Ik dacht dat ieder horloge COSC gecertificeerd was? Ook maar een wassen neus dus.
COSC is alleen een test met het uurwerk (volgens mij zelfs met de rotor gedemonteerd), bij de assemblage in de kast kan er nog veel fout gaan.
Aha dat wist ik niet zeker. Want METAS is wel met een volledig gemonteerd uurwerk in het horloge toch?
Wie nog een FXD zoekt, staat er weer eentje op MP https://link.marktplaats.nl/m1885175341?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
En ook eentje in het blauw!
Voor mij helaas te groot