Tudor Only deel VI

Dag mensen, nieuw forumlid hier maar lurk al enkele mee zonder me echt te bemoeien. Ik heb mezelf nog niet echt voorgesteld maar dat gaat vast nog wel gebeuren. Kort gezegd: ben al meer dan 15 jaar in het bezit van een Omega PO 42mm, wat een fantastisch klokje. Enige tijd geleden een Oris Cervo Volante erbij genomen (blauw) maar het bloed gaat waar het niet kruipen kan en mijn oog blijft maar vallen op een Black Bay 58 in het blauw.

Weet iemand of deze bij S&C in Den Bosch aanwezig is om te bekijken? Of bij een andere dealer in Nrd- Brabant?

1 like

Welkom allereerst!

Ja, goede ervaringen met Pertijs in Breda

Succes :crossed_fingers:

2 likes

Welkom.

Wow, erg mooie combinatie met de band.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Afgelopen week bezoek van @JPM . Super om dit horloge eens in handen te hebben.

19 likes

Dank je Jan. Draagt ook erg fijn

Mogguh Tudormigo’s.

8 likes

Lekker met de bandjes in de weer Dan.
Staat 'm goed :+1:

1 like

Hahaha, ja . Telkens weer een andere uitstraling. :wink:

Als je hem niet wil verkopen, moet je gewoon nemen wat je mooi vind. Zelf vind ik staal heel vervelend dragen.

1 like

Prachtig

1 like

Deze is wel heel mooi hoor! :smiley:

1 like

Alleen de achterkant is al een plaatje :grinning:

Nato eraf en weer even op staal, inclusief halve link. Perfecte fit nu. Wat een pokkewerk dat wisselen, voel me 10 jaar ouder :expressionless:

19 likes

Onderweg naar de AD om te te repareren. Hour hand is in een halve dag een half uurtje achteruit gegaan in plaats van 12 uur voorruit :sweat_smile:

13 likes

Bah, het komt wel weer goed maar dan ben je je horloge weer een tijd kwijt.

1 like

Ja, inruilen doen ze niet. Horloge heeft nooit gewerkt dus je zou zeggen dat het dan onder de DOA regeling valt.

2 likes

Tja je zou gewoon je geld terug moeten krijgen maar wil je dat wel ? Ze zullen niet nog een exemplaar hebben liggen denk ik .
Maar wettelijk gezien kan je je geld terug eisen.

Nee helaas niet. Ze mogen eerst repareren en als dat niet lukt binnen redelijk termijn dan mag je koop ontbinden (in NL).

1 like