Tudor Only deel VI

Hahaha, ja . Telkens weer een andere uitstraling. :wink:

Als je hem niet wil verkopen, moet je gewoon nemen wat je mooi vind. Zelf vind ik staal heel vervelend dragen.

1 like

Prachtig

1 like

Deze is wel heel mooi hoor! :smiley:

1 like

Alleen de achterkant is al een plaatje :grinning:

Nato eraf en weer even op staal, inclusief halve link. Perfecte fit nu. Wat een pokkewerk dat wisselen, voel me 10 jaar ouder :expressionless:

19 likes

Onderweg naar de AD om te te repareren. Hour hand is in een halve dag een half uurtje achteruit gegaan in plaats van 12 uur voorruit :sweat_smile:

13 likes

Bah, het komt wel weer goed maar dan ben je je horloge weer een tijd kwijt.

1 like

Ja, inruilen doen ze niet. Horloge heeft nooit gewerkt dus je zou zeggen dat het dan onder de DOA regeling valt.

2 likes

Tja je zou gewoon je geld terug moeten krijgen maar wil je dat wel ? Ze zullen niet nog een exemplaar hebben liggen denk ik .
Maar wettelijk gezien kan je je geld terug eisen.

Nee helaas niet. Ze mogen eerst repareren en als dat niet lukt binnen redelijk termijn dan mag je koop ontbinden (in NL).

1 like

Oke, tja wat is een redelijk termijn :wink: ach nooit zo lang als weer wachten op een nieuwe denk ik .

2 likes

Zelfde ondervonden met mijn nieuwe Cartier Santos, maar dan met de gangreserve. Moest tot twee keer toe terug. Na een volledige revisie was hij weer helemaal de (nieuwe) oude. Valse start, maar het plezier is er achteraf bezien niet minder om.

1 like

Hoort het schroefje zo uit de steken bij die halve links?

1 like

Zijn valse rivetten wat je ziet, om de band een “vintage” look te geven…

Scherp gezien (het viel mij ook op :innocent:). Afwerking is identiek, maar dit is een fake rivet die een tikje verder uitsteekt inderdaad.

Edit: wat @Y1984 zegt dus.

1 like

Ah oke, wel jammer dat het zo hoekig eruit ziet. Maar verder wel top natuurlijk dat de fit nu perfect is

15 likes

20 likes

Beter zo he :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:

1 like