Tudor Only deel VI

Ik had de vraag over het draagcomfort gemist zie ik, maar draagt wat mij betreft top, comfortabel en licht.

1 like

:rofl: :joy: :rofl: :joy:

Gisterenavond deze Tudor black bay 79230b opgehaald - wat is ie mooi!! In het gelijk nato grey/blue stripes besteld voor casual en zomer. Fier!! :hugs:

28 likes

Een volledige zwarte zou ook mooi zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoe groot zijn je polsen als ik vragen mag?

Gefeliciteerd!

1 like

Ik wil ook jouw FXD dragen.

1 like

Gewoon doen! Zijn wel grijs te krijgen ergens toch. Of is de prijs volledig door het dak van de FXD?

1 like

Ik zei niet dat ik hem langer dan een dag wilde dragen. En yes, die weet ik zelfs particulier te vinden voor een goede prijs.

Zonder gekheid, ondanks dat die FXD voor mijn pols is gemaakt zou ik eerder voor een bronzen BB58. Ik ben een sucker voor die kast en die geborstelde zijkant vind ik supervet.

Maae bij de eerste blauw en/of groene uitslag op de pols word ik kwaad en krijgt Merel er weer van langs. Dat houdt mij tegen.

12 likes

Ja lekker is hij hè :drooling_face:
Maar de FXD is ook lekker, duurt alleen zo lang voordat hij er is. Ik geloof dan @JohnWick iets meer indruk maakte dan ik bij de AD. :persevere:

Edit: geen last van uitslag of groene tsjap

16 likes

Weet iemand hoe je in contact kan komen met de klantenservice van Tudor zie op de site nergens een telefoon nummer of mail adres daarvoor. Wil graag wat extra setjes springbars hebben voor mijn Ranger. 22mm drilled lugs.

Gewoon bestellen bij de AD.

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er bijzonder fraai uit!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

15 likes

15 likes

19 likes

Mijn beste Tudormigo’s,

Samen een blokje om.:watch: