Tudor Only deel VI

19 mm is de breedte tussen de lugs.
Heb laatst diverse straps bij de sponsor van HF besteld.

1 like

Dacht al dat het een afwijkende maat zou zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:. Wil er een Jubilee band opzetten. UncleSeiko is US, waar moet ik zijn voor een EU versie?

1 like

Heel gaaf!

1 like

17 likes

Stiekem heel gaaf deze. Heb ‘m wel eens omgehad en deze is zeker anders. Cool man!

1 like

Is er niet. Je kan alleen in de USA bestellen helaas :sweat_smile:

1 like

Uncle Seiko zit toch nog dichterbij: UK. Al levert dat ook geen BTW vrije levering op.

Als je de standard shipping kiest is er goede kans dat je de extra rekeningen ontloopt.

Schijnt.

1 like

Dat geluk heb ik nog nooit gehad…

Een envelop levering van gasgasbones.com uit UK kwam er niet meer doorheen recent dus dat is volgens mij nu redelijk goed dichtgetimmerd.

Een NA topic gaat me de komende dagen niet lukken, dus dan maar een kleine fotodump:

55 likes

Ik vind dit echt een gaaf model maar durf het steeds niet om de trekker over te halen :sweat_smile:

Veel draagplezier :muscle:t2:

Heel mooi :smiling_face_with_three_hearts:,kan niet wachten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Geloof ik niet :joy: :blush:

2 likes

Heb hem nu voor de 2de keer en nu gaat hij denk ik nooit meer weg. Is een lekker eigenwijs model binnen de Tudor groep.

1 like

Nee echt :confused:

1 like

Ik heb ze hier 1 jaar na datum nog binnen gekregen van fedex :+1: 13,76 euro

Mijn beste Tudormigo’s,

Nog een fijne avond!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

21 likes

Gefeliciteerd met de NA ziet er netjes uit.
Geniet er van…

1 like

Die is fijn ja, hij schiet alleen wel snel los die G tegenover de standaard sluiting. En bedoel niet tijdens het dragen maar als je hem af wilt doen, even op een veilige ondergrond doen :slight_smile:

1 like