Tudor Only deel VI

Heerlijk trio maar je kan er best 1 missen :sweat_smile::wink:

4 likes

Prachtig trio. Topstukken

3 likes

Hahahaha :kissing_heart:

3 likes

Veel mooier wordt het niet. Gave Tudors!

3 likes

Die linker zeker :pleading_face:

3 likes

Nope de rechter :point_right:

3 likes

Ik zag het filmpje ook een paar uur nadat ik het zelf had geprobeerd langskomen :sleepy:

1 like

Crazy shizzle :scream:

2 likes

Gaaf! Ik wacht al 4 maanden op een belletje…

3 likes

Ja ik wacht ook al een tijdje nu :upside_down_face: hoop dat hij er voor de zomer vakantie is. :ocean: :ocean:

2 likes

15 likes

Ceramic spam

37 likes

16 likes

Mijn beste Tudormigo’s!!

En voor nu: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

16 likes

Goedemorgen Tudor vrienden

17 likes

18 likes

16 likes

Na een paar maanden een 46mm IWC Big Pilot gedragen te hebben, ben ik vorig jaar overgestapt naar een meer comfortabele 43mm Blancpain FF Bathyscaphe. Echter, na ca 12 maanden trok ik de conclusie dat deze 43mm toch eigenlijk ook iets te groot was en de Blancpain heeft inmiddels een nieuwe eigenaar gevonden. Sinds 2 dagen ben ik de eigenaar van een mooie Tudor GMT. De diameter van 41mm icm de hoogte van de kast is voor mij echt perfect. Velen zullen ongetwijfeld vinden dat het niet alleen een achteruitgang is in diameter, maar ook in merk en kwaliteit. En dat mag. Ik vind het simpelweg een geweldig mooi horloge van een sympathiek merk. En dat is uiteindelijk het enige dat telt :wink:

@brick Bedankt voor het lenen van de FXD!

36 likes

Lekker hoor! Nu genieten.

15 likes

Whoooow, ja prachtig hoor :star_struck: