Tudor Only deel VI

De vrouw van de AD gaf het zelf aan 800 ish… dusja

Klopt wel hoor!

10 likes

Losse stalen band voor de Pro is momenteel niet leverbaar had ik vernomen, ergens eind dit jaar pas. (Bij meerdere verschillende AD’s uitgevraagd)

2 likes

Ik heb van de pro gezien dat de bracelets net niet uitwisselbaar zijn met de 58 vwb end links. Op de 58 end links past een vintage oyster bracelet.
Het verschil tussen de bb58 en pro bracelet is echt marginaal (pro ietsje smallere end links). Nu vraag ik me af of we. Vintage band wellicht net genoeg afwijkt van een 58 dat hij wellicht ook op een pro past…

Iemand in de buurt van Breda toevallig in het bezit van een pro waar ik mijn vintage tudor band op kan passen?
In het geval dat hij past zou een pro op hybrid band voor mij perfect zijn.
Stalen bracelet zonder rivets en een originele vouwsluiting om andere banden op de pro te gebruiken

2 likes

welke band is dat dan die op de bb58 past,eventueel nummer

Zou goed kunnen de nieuwe worden ook bijna niet op staal uitgeleverd.

Mijn beste Tudormigo’s,

Nog een fijne avond!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

13 likes

De oysters die op de sub en big block zaten (en ook rolex 4-5 diget bracelets).

weet je daar toevallig niet een nummer van??

Zal zo even voor je kijken welke ik heb, maar zijn er verscheidene, folded en solid.

1 like

Ik heb een 78500 (solid) maar overige oysters zouden. Ook 93150 en 9315 en anderen zouden moeten passen.

bedankt voor je reactie,zou zeker ook een solid band willen.
kan ik eens rondkijken of ik wat kan vinden

Tudor bb gmt rootbeer net voor ingeschreven

17 likes

Zelfde sentiment hier, ook met de MN banden. Het gebrek aan taper is volgens mij de reden dat ik het niet super mooi vind om de pols. Helaas is het wel lekker comfortabel en dus draag ik hem toch vaak zo :grimacing:

1 like

Solid zou de 78500 zijn of de rolex 93150.
Sinds 2-3 jaar is de 78500 niet meer bij de AD te koop en zijn de prijzen wel flink omhoog gegaan.
Ik heb mazzel gehad op MP.

1 like

15 likes

@Svennos kassa 2 aub!

1 like

Ik wacht keurig mijn beurt bij ACE af … (Kuch kuch @scrubsaurusrex :upside_down_face:)

2 likes

Dus de twee GMT’s naast elkaar. Top hoor. Jaloers!

1 like