Tudor Only deel VI

Vergeef me mijn onwetendheid een Tudor Boutique zal vast een Tudor only winkel zijn. Maar Schaap en Citroen is een dealer van van alles en nog wat die mag hem niet verkopen dus….

2 likes

Doe mij dan gelijk een BB Pro :roll_eyes: wacht al een paar maanden .

2 likes

Nope deze Bronze is niet te koop in Nederland en België, wel in Koln Duitsland en verder weet ik niet waar nog in de regio….

Dus niet via de reguliere AD’s

1 like

Tudor timmert aan de weg hoor!

Tsja, BB58 op staal moet je voor wachten en de Pro uiteraard ook. De 925 vrees ik ook, zie je niet vaak liggen. Maar die laatste kan ik mis hebbben.

2 likes

Ik wacht al meer dan een half jaar op een Pelagos FXD, en ook de pro heb ik sinds release in bestelling staan.

3 likes

Heerlijk horloge deze chrono S&G…

13 likes

Neem dan gelijk een Pro ( op staal) voor me mee :hugs:
PB sturen is ook goed, haal ik m zelf op . En de FXD voor @MisterD :+1:

4 likes

Yes heel graag :pray: pik ik hem vandaag nog bij je op. Mag je me ook vertellen wat je graag drinkt :upside_down_face:

1 like

Die band gaat er bij mij heel snel (na 2 dagen) weer af.
Vind het maar niets maar dat ligt aan mij hoor :upside_down_face:

10 likes

14 likes

De 925 en gouden liggen nu wel regelmatig bij Schaap en was vorige maand ook een tijd weer via de website te bestellen.

Maar mooi, als alle nieuwere Tudor’s nou gewoon in de winkel lagen :sweat_smile:

Alleen een Buckle voor mijn Bronze kan er misschien nog vanaf😜)

3 likes

Die willen allemaal een Tudor :wink:

3 likes

Gassan moet je eigenlijk ook een afspraak maken in het weekend. Op de Dam helemaal…

1 like

Hij is prachtig die BB58 925. Lekker fris.
Denk niet dat er korting in zit…dus gewoon list aftikken bij de AD.

19 likes

Zie deze met alle respect toch best veel in etalages…of is dit een verkapte verkoop ? :rofl:

Oh jammer zeg, ik twijfel ook serieus op des een keer te proberen. Ben niet zo’n wisselaar of nato drager. Maar dit leek mij wel comfortabel.

Lekker horloge, zeker. Draagt heel comfortabel

10 likes

Ik bedoel die titanium band hoor! Die MN van Erika draagt heerlijk.

Ziet er echt goed uit op die band!

1 like