Tudor Only deel VI

Heel herkenbaar, zeker in deze tijd van het jaar. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ben benieuwd naar de kwaliteit ten opzichte van de originele links. Succes!

1 like

Zowel de pasvorm als de looks zijn echt prima. Als je goed kijkt zie je wel heel kleine verschillen. Op de pols zie je er niks van.

Dit geldt dan wel voor de 58 link.

3 likes

18 likes

Heerlijk hoe die patina gaat werken😍

15 likes

17 likes

Ik ben ook benieuwd naar de kwaliteit. Hij is besteld, dus over 2 tot 4 weken kan ik er iets meer over zeggen :innocent:

In ieder geval bedankt voor de tip om bij Uncle Seiko te kijken :+1:t4:

1 like


Laatst leren bandje besteld, nu zijn de halve endlinks binnen.
Qua look is het echt waanzinnig, nu alleen nog vast zien te krijgen, dat is namelijk een ontzettend geklooi… :grimacing:

8 likes

Goedenavond allen.

Ik heb m’n oog laten vallen op een Tudor als volgende horloge. Stond al erg hoog op mijn lijstje half jaartje teug, maar toen is het een Seamaster 300 Pro geworden. Nu vooral aangetrokken tot de blauwe Pelagos, de FXD bij voorkeur. Ik ben wel van de duikers/stalen sport horloges, maar het moet wel duidelijk war anders zijn dan m’n SMP300 (zwart).

Nu begreep ik uit dit topic dat deze niet voorradig is en sommigen hierna een half jaar of langer op wachten. Ik heb hier totaal geen ervaring mee, ben redelijke newbie in de horloge wereld. Wat zou de beste manier zijn om een FXD te bestellen, maakt het nog uit bij welke AD je dit doet?

De AD waar ik m’n omega heb gekocht heb ik een hele prettige ervaring mee maar deze doet geen Tudor (Van Baal).

Filipicci in Maastricht heeft er een in de verkoop

3 likes

vergeet het maar,worden zogoed als niet uitgeleverd

1 like

Inderdaad drama ! Ook wachtende sinds november ‘21 :smirk:

Wel een goede keuze :+1:t2:

9 likes

Dat is duidelijke taal… Dus beter een normale Pelagos? Geen idee hoe t daarmee is qua beschikbaarheid eerlijk gezegd…

Zag een mooie staan hier op het forum bij @TijdLeert :grin:

3 likes

die van @TijdLeert is toch super. Ik zou dan geen nieuwe kopen als t in t blauw te vinden is

2 likes

Geen probleem en onder list te vinden.

Ex van @Phyl

:grinning_face_with_smiling_eyes:

10 likes

Dit weekend een stranddag gehad, heerlijk :palm_tree: :sunny:

17 likes

Op Marktplaats staat er nu ook eentje van mei 2022 tekoop voor 4850,-

1 like

Deze haal ik woensdag op bij onze huisleverancier Jaap :+1:
Dan mag ik hier ook meebabbelen :wink:

31 likes

Super horloge! Kan je de Forstner oyster band aanraden mocht je hem op staal willen!

19 likes

Heel mooi, wordt op termijn mijn volgende bracelet👍🏻

6 likes

Dit weekend de chrono op een andere band gezet. Is weer eens iets anders. Dus van deze…

Naar deze…

15 likes